• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • hjartat73

Idag har jag och min toastmadame gjort festprogrammen...blev jättefina. Nu har jag både ring och festprogram att visa...kan vi ses snart?

• Julibrud - 06

Svemerikanskt bröllop Så kul att du tycker om tiaran! Den har jag köpt här
    www.brollopstiara.se/
    Tiaran heter Terese. Snabb leverans på bara ett par dagar.

• Julibrud - 06

Jaha då var man ute igårkväll med jobbarkompisarna. Trodde stenhårt på att de skulle "hippa" mig då många har gått och talat om det och eftersom jag är mammaledig så är jag ju inte så "tillgänglig" på jobb heller för att bli "hippad".

Nähä! Här blev det absolut inte någon hippa. De vidrörde inte ens samtalet Bröllop. Det var den tråkigaste middagen jag någonsin varit på och de pratade bara jobb, jobb och jobb. Fick dessutom en hörna att sitta på med INGEN framför. Hur kul är nu det. Försökte verkligen ha roligt men det gick absolut inte hem. Ska tillägga att jag har jättebra kontakt med dem så jag blev verkligen förvånad!!

Varför kan man inte slappna av och ha kul när man är ute och äter? och varför måste man alltid bara prata jobbsnack? jaja det enda positiva i det hela är väl att man inte är bakis idag.

• ~emma~

Hej hej, en stressad blivande brud kikar in! Nerverna börjar göra sig hörda nu faktiskt, och jag har börjat bli lite överdrivet emotionell. Igår satt vi och lyssnade på potentiella sånger till vigseln, då blev jag jätterörd. Hur ska det gå under vigseln?? :D

hjartat73 - din ring är jättefin!! Och festprogrammen är jag supernyfiken på!

• ~emma~

Julibrud - 06 - det lät ju inte så skoj :( Men du blir säkert hippad snart - när du minst anar det! :)

• Julibrud - 06

Puh76 Vad blev det för kläder? *Nyfiken*

Utomlands-brud Känn dig välkommen! Detta är en supertrevlig grupp med många trevliga människor! som stöttar en i vått och torrt samt kommer med råd plus att alla bryr sig om varandra! Ett litet tips är att man blir beroende, kikar in flera gånger om dagen

• Julibrud - 06

Svemerikanskt bröllop Magic tan?? Vart köper man det??? jag är akut behov av det tror jag! För med två barn och utan sol så kommer jag inte hinna sola. Det låter kanon! Blir det inte ojämnt?

• Julibrud - 06

~emma~ ja det tror jag med, fast inte utav dem. jaja det blir säkert bra! Förstår att det är mycket att stå i nu! jaa man får nog smussla med en lite näsduk någonstans ifall att...

• Abbes

Uppdaterar listan!!

2006
    6 maj - Ocikatten - gift
    27 maj - lillabunny- gift
    27 maj - *Smurfen*- gift
    27 maj - pov - gift
    27 maj - Maja75 - gift
    3 juni - HC - gift
    1 juli - ~emma~
    1 juli Penny28
    15 juli - Bettan,Skåne
    15 juli - Puh76
    15 juli - Julibrud - 06
    15 juli - mrs July
    22 juli - Lemice
    22 juli - Snappi
    29 juli - Svemerikanskt bröllop
    5 augusti - hjartat73
    12 augusti - fru tybergius
    26 augusti - Glücklich
    2 september - Abbes
    4 oktober - onsdag i oktober

2007
    ? augusti - 79a
    ? augusti - jajj@ (datum kommer i höst)
    29 September - *Stine*

• Svemerikanskt bröllop

Julibrud -06
    Tack för länken. Magic Tan är en soldusch sm de har på bl.a. Dermakliniken. det var där jag testade. Var också rädd för att det skulle bli ojämt men det ser superfråscht ut. Följ bara instruktionerna noga. Precis efteråt hade färgen satt sig på håret på t.ex. armarna och det var ingen vacker syn men det gick att ta bort. Min färg blev lite ojämn efter 5 dagar och den började försvinna men då scrubbade jag och smorde in mig ordentligt så gick det bra. Blev rekomenderad att spraya mig en torsdag om jag ville vara fin på lördag och det verkade stämma bra.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3