Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Glücklich jag har en till som verkar bra men han var något dyrare.
Tobbe Filmmakeriet www.filmmakeriet.se/
Jag har ett arbetsprov från honom som jag kan skicka per mail.
Sedan är väl kanske min favorit www.zitrin.se/ som är snäppet dyrare men verkar väldigt bra om man ser hans arbetsprov på hans hemsida.
Sedan finns www.camrent.se/comers/pages/
om man kanske har någon som är duktig på att filma men inte bra kamera utan vill hyra. Även här kan man hyra ngn som filmar men de var för dyra tyckte jag.
*Smurfen* hade ngn som filmade hennes fest nu i helgen som verkade billig men jag vet inte vad som ingick osv.
Men Julibrud-06 prata med honom om det först. Han kanske tyckte att de bilderna var bäst men det är ju ni som bestämmer vad han ska ta för bilder....
hjartat73 ja jag får nog ta ett snack med honom. För visst måste vi kunna bestämma hur vi vill ha bilderna. När man för en gångs skull har fina kläder så vill man ju se allt i helbild.
Såg att du hade bokat tårta. Den verkar god. Jag funderar på en nalle puh tårta till min son när han fyller år.
Tror minstingen ska få Musse Pigg tårtan när han fyller 1 år så de inte får samma. Ska se vad de har fler för mousser att välja på..kan ju vara kul att testa en annan och är den godare än jordgubbsmousse (fast det blir svårt) kanske jag ändrar mig när det gäller bröllopstårtan
Klart du ska få välja om du vill ha hel eller halvbild hos fotografen...tror jag inte är några problem.
Tack för hjälpen, hjartat 73. Jag har mailat till dem så får vi se vad som händer.
*Smurfen* Vilken filmare hade ni? Var ni nöjda med honom?
Nu har jag beställt min vigselring!!
De hade inte min storlek ilager och på centrallagret var allt slut så lite panik blev det!!
Men nu ska de ta in ringen istället....puh!!
hjartat 73 vi har den fotografen som gör allt solosång, fotograferar m.m så jag hoppas att det går att övertala honom
Glömde säga att idag ska vi titta på lokalen och bestämma menyn!!
Vad det var tyst här...ingen som har nåt nytt att berätta??
Glücklich
maila till mig så skall du få hennes nr ikväll, hon verkar vara jätte duktig... vi skall få mtrl inom 2 veckor...
Kram
ssc1978@yahoo.com
Hon tog 3000 kr