• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • hjartat73

Kanske ngt för dig jajj@....lillabunnys klänning.

Fina bilder lillabunny!

• Svemerikanskt bröllop

Lillabunny - Grattis, vad fin du var. Du ser ju ut att ha stenkoll på läget på bilderna, var det före eller efter vigseln? Tekla har så fina klänningar. Lycka till nu.

• Svemerikanskt bröllop

Smurfen Det är surt med sådana problem. Visst är det på ett sätt roligt att många vill komma men jag vill ju planera i god tid. Cateringfirman blir väl glada i alla fall, på bageriet hoppas jag att de har en större tårtställning ledig...

Förresten, hur mycket alkohol kommer ni att köpa/köpte ni in?

• jajj@

*skratt* Ja, jag kunde nog ha räknat ut att den var från Tekla, jag är helt galet förälskad i deras klänningar. Det lutar nog åt att det får bli en sån för mig med.

Tyvärr så har vi inte räknat in en dyr klänning i vår budget, jag hade tänkt ha en "vanlig" klänning, men vi kanske får tänka om... Kan inte tänka mig något annat sen emma lurade in mig där för att prova en klänning.

• Svemerikanskt bröllop

Det är mer än ett år var jajj@. Du får avstå från annat kul under året bara. (Jag vet hur man ger råd men inte hur man själv följer dem)

• Puh76

Uppdaterar listan!!

2006
    6 maj - Ocikatten - gift
    27 maj - lillabunny- gift
    27 maj - *Smurfen*- gift
    27 maj - pov - gift
    27 maj - Maja75 - gift
    3 juni - HC
    1 juli - ~emma~
    1 juli Penny28
    15 juli - Bettan,Skåne
    15 juli - Puh76
    15 juli - Julibrud - 06
    15 juli - mrs July
    22 juli - Lemice
    22 juli - Snappi
    29 juli - Svemerikanskt bröllop
    5 augusti - hjartat73
    12 augusti - fru tybergius
    26 augusti - Glücklich
    2 september - Abbes
    4 oktober - onsdag i oktober

2007
    ? augusti - 79a
    ? augusti - jajj@ (datum kommer i höst)
    29 September - *Stine*

• Julibrud - 06

lillabunny Grattis och så fina ni var!!! alla tre

• ~emma~

lillabunny - grattis! Vad fina ni var! Magen var ju lagom stor också :)

jajja - du kommer aldrig att förlåta mig, eller hur?! :D

• ~emma~

hjärtat - filmaren verkar jättebra, och vilka priser! Och det blir nog super med en lila tårta :)

Smurfen - vad surt... har mailat dig.

• ~emma~

Puh - såg att du redan hade lagt upp en bild på rosen! Jag har en annan bild om du vill titta:
    groups.msn.com/Devinie/shoebox.msnw
    Jag ska bara ha lila och vita rosor med pärlor i, och ett par trådar med rosblad som hänger ner. Och så lite silvertråd. Tärnan ska ha en liten boll med vita rosor... det blir nog fint! De där lammöronen var jättefina, man kan riktigt tänka sig hur lena de är!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3