Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!
Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna
~emma~:Det är bara kul att se fler bilder!
Söt bukett du ska ha. Ja lammöronen passar jättebra till det lila.
YIPPEEE Äntligen fick jag tag på en biltransport. En gammal veteranbil, jättefin. Beigevit, har tyvärr inget kort på den men jättefin och ett kanonpris 1500 kr. Som hittat!
Nu kan man ÄNTLIGEN bocka av det på listan, så nu känner jag mig relativt lugn.
Helt underbart Julibrud-06!
Hoppas han är lika bra som han är billig den där filmaren
emma, jag kan nog förlåta dig med tiden, klänningen är ju jättefin och skulle passa sååå bra på mig. Så jag borde väl tacka dig istället.
Svemerikanskt bröllop, det kanske låter dumt, men jag känner att det är väldigt mycket pengar på något som bara ska användas en gång... Men jag har funderat på om det går att hitta någon 2nd hand eller om jag kan sälja klänningen själv efteråt. Om inte annat så aknske det går att färga om den och använda den vid andra tillfällen. Men det är sant det du säger, ska börja spara pengar nu efter sommaren.
lillabunny: vad otroligt vackra ni var, så härliga bilder
hjartat73: måste bara fråga angående din tårta, vi fick nämligen veta att det absolut inte gick att ha en moussetårta med marsipanöverdrag, men var det alltså det som ni ska ha? Vill ju så gärna ha marsipan överst (finast ju )
Bettan, Skåne: Det ska inte vara några problem vad jag förstår. Men om du vill kan du ringa till konditoriet jag ska anlita och höra så kanske bagaren kan svara på hur han gör med vår tårta.
Vi gifter oss den 5 aug. Vi köpte en tårta till Lucas 2-års kalas där i höstas och det var en marsipan-Nalle-Puh-tårta med jordgubbsmousse i.
Farmors Bageri i Svedala AB - Malmö
Tel. 040-40 18 22
Fråga efter bagaren, han är där fram till ca 10.00 på vard. och 12.00 på helg tror jag det var.
hjartat73
Jag tog kontakt med DVD-filmaren som du skulle ha, men han var upptagen vårt datum. Tyckte annars det hade varit perfekt eftersom vi ska vara i samma lokal som ni...
Har du kanske några andra tips i rockärmnen? Tänkte om du kanske rekat innan du bestämde dig för Livendahl...
Tack för bilderna förresten...
Tack för alla gratulationer och lyckönskningar! Snart är det er tur! Världens lyckligaste dag! :)
Sweamerikanskt bröllop:
Vi tog bilder både före och efter vigseln. Kände fotografen sedan innan (en tjej på mitt jobb, som är fotograf) och var inte vidare nervös (inte förrän det ringde i klockorna och den underbara inmarschen började), så hela fotograferingen kändes väldigt avslappad. Vi hade jättekul!
Bröllopsberättelsen skriven (äntligen)
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1685983.html
Funderar och funderar på vår fotograf. Såg ett collage där han hade tagit bilder men det flesta bilderna är tagna från midjan och uppåt. Kan man kräva lite mer helbilder? Det blir ju lite omskakande om man nu ska byta mitt i allt ihop men samtidigt vill man ju ha fina bilder. Min blivande tyckte inte heller att det var helt 100 procent. För ska jag byta ut fotografen så måste jag även hitta en ny solist och dj. *funderar* Några tips?