• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • hjartat73

Har glömt att berätta att jag hämtade ringen iförrgår också....åhhh så fin.

• jajj@

Hjärtat

När får vi se den?

• Utomlands-brud

Hej!
    Får jag också vara med här?
    Vi har inte bestämt datum för bröllopet än, men det blir förhoppningsvis 2007 / 2008. Vi ska gifta oss utomlands.

• Lemice

Utomlands-brud

Klart du får vara med här..
    Har ni bestämt var ni ska gifta er?

• jajj@

Utomlandsbrud, klart du får vara med, välkommen!

• Utomlands-brud

Tack!
    Nej, vi har inte bestämt var iheller. Just nu lutar det mot Grekland, Italien eller Filippinerna. Vi har ju gott om tid på oss att fundera.
    Vi ska förlova oss i Italien i augusti. Jag längtar!!!
    Jag vet inte exakt var i Italien för min sambo ska överraska mig. Vi kommer åka ner till Rom och sen vidare genom Amalfikusten (och Capri) och sen Kalabrien, så nånstans där blir det!
    Kanske vi sen gifter oss på samma ställe året efter.
    Har också läst här på BT om en vigsel på en klippa i Pireus, Aten och det verkar mycket intressant. Det var med svenska kyrkan och isåfall kan man ju åka runt till lite mysiga öar sen.
    Nånstans i finns också en dröm om en strand på en paradisö...
    Jag bor förresten i Hjärup, har bott i Malmö innan. Var bor ni?

• Svemerikanskt bröllop

Nu har det nog hänt en massa som jag har missat.

Kul med din möhippa ~emma jag vet nästan exakt när min kommer. De har bara möjlighet att ta mig tre olilka datum så de får stora problem att överraska mig.

Tänkte tipsa er om magic tan. Testade det för att eventuellt bli fuskbrun till bröllopet och sååå snyggt det blev. Jag rekomenderar er.

Nu närmar det sig verkligen och jag är nervös, riktigt nervös.

Julibrud - hoppas det löser sig snart. Vilket fint diadem/tiara du har hittat. Får man fråga varifrån?

• Svemerikanskt bröllop

Förresten, välkommen utomlandsbrud. Jag tycker det verkar gulligt att förlova och gifta sig på samma ställe. Kanske hittar ni redan då ett favoritställe att hålla festen på.

• Utomlands-brud

Tack, Svemerikanskt bröllop!

Vi åker och gifter oss helt själva, så det blir ingen fest där. Det tar vi när vi kommer hem!

• Puh76

Utomlands-brud: Välkommen!!

Idag har vi köpt kläderna till min blivande...det blev tyvärr dyrare än vad vi räknat med..men men!!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3