• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • Julibrud - 06

Svemerikanskt bröllop Det låter ju kanon! Tackar så mycket. Solbränna vill man ju alltid ha och dessutom när man ska stå brud med en "vit" klänning... Jag har ju några veckor på mig att pröva!

• chai

har läst på tråden här ett tag, men kom på att man kanske ska presentera sig också...

är bosatt i Lund, och gifter mig en onsdag i mitten av oktober. Tycker det är kul att läsa om folks erfarenheter och planeringar i trakten här omkring...

• jajj@

Uppdaterar igen, får se om ni ser någon skillnad.

2006
    6 maj - Ocikatten - gift
    27 maj - lillabunny- gift
    27 maj - *Smurfen*- gift
    27 maj - pov - gift
    27 maj - Maja75 - gift
    3 juni - HC - gift
    1 juli - ~emma~
    1 juli Penny28
    15 juli - Bettan,Skåne
    15 juli - Puh76
    15 juli - Julibrud - 06
    15 juli - mrs July
    22 juli - Lemice
    22 juli - Snappi
    29 juli - Svemerikanskt bröllop
    5 augusti - hjartat73
    12 augusti - fru tybergius
    26 augusti - Glücklich
    2 september - Abbes
    4 oktober - onsdag i oktober

2007
    ? augusti - 79a
    11 augusti - jajj@
    29 September - *Stine*

• jajj@

Emma, hur går det med nerverna. Bridezillavarning?

• mrsJuly

Hej Allihop! Hoppas det är bra med er alla! Mitt knä är bättre och förhoppningsvis slipper jag stålställningen på torsdag nästa vecka! Kanske jag kan dansa brudvals ialla fall . Hur går det för er med planeringen? Jag var hos frisören för provuppsättning idag. Fint!!! I morgon innan matcherna ska vi ut o kolla på ringar... Jo, längesedan sist men svaret på tårtan kommer nu...vi har en tårta med choklad, apelsin och jordgubb smak. Mums! White Lady heter den på Mäster Hans. Kram till er alla i Vm- yran o heja Sverige!!!

• Puh76

jajj@: Ni har bestämt datum ser jag!!! Kul!

Mrs July: Vad blir det för uppsättning?
    Jag ska till frissan på måndag för min provuppsättning.
    Vi har samma smaker i tårtan fast vi har vit choklad!

• Julibrud - 06

Ser att många som ska gifta sig 15 juli redan eller snart ska göra provhåruppsättning. Jag fick min en vecka innan är det för sent?

• lillabunny

Det räcker lagom julibrud, jag gjorde min på måndagen och gifte mig på lördagen.

• hjartat73

Det beror väl på om man vet hur man vill ha håret eller behöver fundera på det lite?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3