• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 & 2007 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3
  • jennyolars

hjartat73: Du har mail!/jenny

• ~emma~

En månad kvar idag!! AAAHHHH :D

• *Smurfen*

~emma~

hoppas du får en underbar kväll...

kramar

• Julibrud - 06

Kikar in. Oj Oj vad tiden går snabbt! Jag hinner ju inte med. Gissa vad nu fick vi ett supererbjudande på transportbil så nu står vi med två! Antingen har man ingen och när man väl skaffar så trillar alla erbjudanden in. Det är väl konstigt.

Själv laddar jag inför måndag (KK besök) jag är nog mer nervös inför det än bröllopet just nu.

OH sedan sitter jag här fortfarande med mina vigsel o festprogram samt placeringskort och blir ALDRIG färdig. Jag som skulle blivit färdig häromkvällen..men icke...

Jaja hoppas ni får en FIN och SOLIG helg.

• hjartat73

Jag håller tummarna för dig Julibrud-06 att det inte är ngt allvarligt...

Ha en skön helg alla!

Kramar

• ~emma~

*Smurfen* - tack :)den blir säkert bra. M sa igår att han riktigt längtar efter den 1/7, det var lite gulligt. Det kanske inte har slagit honom förrän nu!

Julibrud - 06 - hoppas att allt går bra på måndag. Och jag måste säga att jag skrattade när jag såg din kommentar om programmen - känner precis likadant! Jag skulle ha gjort festprogrammet ikväll, egentligen, men det blev inte av. Undrar när man ska få tummarna loss??! :D

Ha en mysig helg allesammans!

• Lemice

Hej alla

Hur går det för er??

• Puh76

Lycka till idag H.C!!!!!

Lemice: Det går framåt här. Har varit och tittat på lokalen nu och bestämt lite hur det ska se ut.

Har lämnat in klänningen till sömmerskan och vi ska träffa prästen på måndag.

Hur går det för er?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr3