19 augusti
Yes nu har vi äntligen kommit till skott och bestämt oss. Det blir den 19 augusti, lokat och kyrka är det som blivit bokat.
Finns det fler 19 aug?? hur långt har ni kommit?
Yes nu har vi äntligen kommit till skott och bestämt oss. Det blir den 19 augusti, lokat och kyrka är det som blivit bokat.
Finns det fler 19 aug?? hur långt har ni kommit?
Hej, vi gifter oss också den 19 aug i Fasterna kyrka utanför Stockholm. Vi håller just nu på med inbjudningskorten, hoppas få iväg dem i slutet av maj. Min mammas väninna, som är konstnär, ska handmåla alla (56 kort) i olika motiv Men vi har skickat save the date mail och många har redan hört av sig och sagt att de kommer. Börjar nästan bli lite nervös att _alla_ ska komma för då blir det trångt!! Jaja, det löser sig nog
Idag postar vi våra inbjudningskort! :) Spännande.
Har fått hindersprövningen tillbaka nu. Hur gör ni andra, skickar ni den till prästen innan eller tar ni med er den på bröllopsdagen? (Tänk om man glömmer..!)
>>> lolabe
Handmålade kort låter ju alldeles fantastiskt!
Vi postade våra inbjudningskort igår!
Har haft en jätteffektiv helg. Är så nöjd! :)
Vi har: Köpt ny kostym, skjorta, slips och skor till m2b. Gjort vår önskelista. Gjort klart inbjudningarna. Pratat med guldsmeden.
Massor!! :D
The Runaway Bride: ja, jag ser med spänning fram emot att se dem färdiga...
Ancher: Oj, duktigt! Min mamma var här i helgen. Jag hade beställt en torselette från USA (hon bor där) men den var tyvärr för liten!! Grrrr Synd, för annars var den snygg. Sambon ska köpa ny kostym osv men han säger att jag inte får följa med, för får han inte se min klänning får jag tydligen inte se hans kostym...
Hej! Ytterligare en 19 augusti! 95 dagar kvar, så det börjar närma sig! Sitter precis och skriver namn och adresser på kuverten till inbjudningarna som går ut i veckan.
The Runaway Bride: Kan man fixa hinderprövningen redan? Gäller inte den bara i en månad eller något sådant?
Glömde att skriva att vi gifter oss i Malmö, St Petri kyrka.
Mbrud
Hindersprövningen gäller i fyra månader.
hej
gifter mig den 19 augusti och vi har kommit så här långt
* skickat inbjudningskorten OSA 15 juni
* kläningen är köpt (via nätet som om den inte kommer har vi bokat en annan från affärn)
* min killes kläder och skor är köpta
* tårtan är bestäld
* maten är diskuterad/bestäld
* tack korten är köpta
* brudbuketen är bestäld.
* min älsta son har kostym
* lokalen är hyrd
* kyrkan är bokad
* sångerskan är betald
* smyckerna är köpta ( inklusive ringarna)
* mina skor är köpta
* min tärnas käder är köta och hennes skor
*balonger är köta (hela 300 ..saknar däremot helium)
i helgen ska vi åka och köpa vinglas och vin och öl. spriten är bestäld från estland så den kommer i juni
för varje dag som går blir det mera och mera man kommer på..
tex: letar efter en veteran bil men hittar ingen dom vill ha 3-5tusen för att köra ...och resträckan är 5min..så nä ingen större lust att betal det..häst och vangn fans inte..så där har vi kris just nu
HA DET SÅ UNDERBART NU..OCH LYCKA TILL ALLA MED ALLT...KRAM