19 augusti
Yes nu har vi äntligen kommit till skott och bestämt oss. Det blir den 19 augusti, lokat och kyrka är det som blivit bokat.
Finns det fler 19 aug?? hur långt har ni kommit?
Yes nu har vi äntligen kommit till skott och bestämt oss. Det blir den 19 augusti, lokat och kyrka är det som blivit bokat.
Finns det fler 19 aug?? hur långt har ni kommit?
CTS - Det är min stora skräck, för när jag väl har bestämt mig så vet jag att jag kommer gå runt och fundera. Har jag verkligen valt rätt!!!! Tycker inte om min velighet.
Jag hittade min klänning för några veckor sedan. Hade tänkt att sy upp en, men hittade som sagt en som jag köpte. Nu vågar jag inte titta på några fler, för tänk om jag blir sugen på en annan? Vad gör man då??
Netta79 - Hur har det gått? hittat någon klänning??
SannaW
Nej, jag har inte hunnit ut och titta i butikerna här i stan, men nätet kryllar ju av klänningar och det är baske mig inte lätt i flera avseenden...
Jag har en storlek på övre kroppen och en annnan på nedre och jag vill nog ha något draperat samtidigt som det inte ser klokt ut om jag tar en axelbandslös klänning till min byst osv....
Hur många här har bokat var ni ska spendera bröllopsnatten? Är vi sent ute som inte gjort det ännu?
CTS - Håller med dig, detta är då inte det lättaste. Trodde det skulle vara kul att planera och fixa allt till sitt bröllop. Visst det är kul också, men det är även ett evigt letande efter saker och ting. Har nu äntligen formulerat hur inbjudan skall se ut. Så till veckan så går de iväg.
Ancher - vi skall sova i en liten stuga som jag tänkte inreda lite mysigt. Finns inga hotell där vi gifter oss.
SannaW
Vad avundsjuk jag blir på dig. Precis så vill jag egentligen ha det. Men tyvärr känner jag ingen med stuga häromkring.
Vi har bokat en svit på ett hotell 4km från festlokalen nära och bra och vi tänker inte va dom första som går från festen
SannaW och alla andra också
Nu har jag hittat min klänning! Det blev en Nixa 444, egentligen inte riktigt en sån klänning som jag föreställt mig, men jag tyckte genast om den, speciellt släpet är jättevackert. Det blev axelbandslöst, fast jag gått omkring och sagt att jag inte vill ha axelbandslöst... Det känns otroligt skönt att ha klänningen klar. Och den är så fin, jag tittade just på bilden jag fick med mig
Nu är det bara att fortsätta fixa resten, inbjudningskorten verkar aldrig bli riktigt färdiga Är det många av er som redan skickat ut inbjudningskort? För mig så låter det väldigt tidigt...
Netta79 - skönt för dig att du hittat din klänning. Jag skall iväg den 29/4, då hoppas jag verkilgen att jag hittar en.
MEN nu är äntligen inbjudningskorten klara, skall snart åka till posten med dem. Min mamma jobbar där så hon tar hand om dem, så den inte går sönder i någon sorteringsmaskin. Så imorgon dimper de ner i brevlådorna. Så spännande för det är bara 2 par som vet om detta.