19 augusti
Yes nu har vi äntligen kommit till skott och bestämt oss. Det blir den 19 augusti, lokat och kyrka är det som blivit bokat.
Finns det fler 19 aug?? hur långt har ni kommit?
Yes nu har vi äntligen kommit till skott och bestämt oss. Det blir den 19 augusti, lokat och kyrka är det som blivit bokat.
Finns det fler 19 aug?? hur långt har ni kommit?
Ancher: Oj, tack! Då är det dags att skicka in då med andra ord. Ingen panik än, men det kan ju vara kul att få de gjort och få papper på att det faktiskt är ok!
Har alla redan beställt brudbukett? :-O
Nej, inte jag!
Skönt! Måste nog komma iväg och fixa med det snart kanske? Man är ju rädd att de ska säga "amen den 19:e, då har vi bara vår prao-elev kvar som kan göra buketter..."
hehe, ja det vill man ju kanske inte råka ut för. Stället där vi ska ha festen kan tydligen ordna buketten också, så hoppas inte att det ska bli några problem.
Det beror ju på vad för sorts brudbukett man ska ha. Jag var iväg och frågade i en blomsteraffär hur tidigt jag behöver vara ute då jag ska ha en lite enkel bukett. Det var lagom att komma in några veckor innan bara.
Såå med tanke på hur nervös jag blir över saker som inte är fixade kommer jag nog beställa ca 1.5 måndaer innan! :D
Vad trevligt att höra att det inte bara är jag som är nervös för att det inte ska klaffa.Tänk om jag glömmer nått -- hemska tanke.
Var själv och pratade med en florist idag och blev mycket nöjd med det jag hörde. Hon sa också tre veckor för då visste de säkert vilka blommor som finns.
Vi har ännu inte bokat hotel loch transport. inte skickat hindersprövningen, och sen är det ju detaljer så som pynt blommor och sånt kvar att klura på. Min klänning kommer mitt i juli.
>>>> marinblå
Drömmer mardrömmar om att det är bröllopsdagen och att jag står där utan klänning och blommor och skor och ALLT...!
Att det skulle vara så mycket detta med bröllop.
Hejsan!
Ska oxkå bli fru den 19/8, tycker bara är tiden går så långsamt...Känns lite tråkigt eftersom man kommer gå vänta hela sommaren å längta när man egentligen borde ta mer vara på tiden men men,, man gifter sig (förhoppningsvis) bara en gång i livet. Undrar har ni funderat på at ge den blivande någon morgongåva typ secret box eller nåt?
*glad*
Min moster har precis erbjudit sig att göra min brudbukett!! Jag är bara sååååå glad!!! :D