19 augusti
Yes nu har vi äntligen kommit till skott och bestämt oss. Det blir den 19 augusti, lokat och kyrka är det som blivit bokat.
Finns det fler 19 aug?? hur långt har ni kommit?
Yes nu har vi äntligen kommit till skott och bestämt oss. Det blir den 19 augusti, lokat och kyrka är det som blivit bokat.
Finns det fler 19 aug?? hur långt har ni kommit?
Ancher! Var utanför Linköping gifter du dig? Jag ska gifta mig i Motala, dock den 12 augusti.
Hej tjejer..Gifter mig oxå den 19/8 fast i tollarp.. Har fixat d mesta redan så nu sitter jag bara o fin slipar på detaljerna..
Ikka
kul att du sak gifta dig i fosiekyrka.. är själv konformerad där.. bodde på lindängen innan jag flyttade till hörby..
Vinrött är våra färger.
Måste också bara säga att de delar som min karl är ansvaig för är de som verkligen blivit gjorda...
Ska träffa fotograf ikväll. Hoppas att det är så bra som vi tror!
marro
Vi ska gifta oss i Stjärnorp, norr om Linköping.
Men om du ska gifta dig i Motala, har du kanske varit inne i butiken Tusensköna bröllop & fest? De är listade som återförsäljare av en bh som jag är intresserad av att köpa så undrar lite allmänt om butiken.
Hur går det för er?? har ju inte så mycket gjort ännu. Har idag varit och tittat på klänning för 3:e gången. Är ju lite velig, nu lutar det åt att det blir en Nixa 925. Tycker det är så svårt, sen har de ju inte rätt storlek i affären, så antingen är det 36 eller 44. Behöver 38-40. Men men måste ju snart bestämma sig för den skall ju beställas också. När klänningen väl är beställd så blir det en lättnads suck. Jag tycker ju att det är långt till 19 augusti. Så det blir väl som vanligt att i slutet på juli kommer jag att vara uppe dygnet runt!!!!!
Vi sitter och funderar på om vi ska våga chansa på att den person vi vill ha som fotograf kommer kunna den 19 augusti. Han har råkat ut för mycket just nu och vill inte boka upp sig... Men han tror att han kommer att kunna.
Hurra! Har hittat Klänningen!
64.182.94.35/dress.aspx&page=1&style=A563
Mattiaslover
Ahh...va kul. Visst e den jätte fin?! Lagom stor oxå. Tycker att det ser så tomt ut om man ska gifta sig i en stor kyrka och inte e såå många.
Ikka
Håller med dig.. vi ska gifta oss i en jätte stor kyrka.. och den ser rätt tom ut.. så vi får hitta på något att smycka den med.