• SannaW

19 augusti

Yes nu har vi äntligen kommit till skott och bestämt oss. Det blir den 19 augusti, lokat och kyrka är det som blivit bokat.
    Finns det fler 19 aug?? hur långt har ni kommit?

• Svar på tråden 19 augusti
  • The Runaway Bride

Vilken tur Ancher!
    Var i blomsteraffär idag och de sa att om man beställde 1 månad innan så var det lugnt. Så nu sitter jag och kollar på olika buketter på nätet och försöker bestämma hur jag vill ha det...
    Inatt drömde jag igen att det var bröllopsdagen och att inget var klart, inte ens vigselring... Huuu...

• Netta79

Vi var i lördags och pratade med floristen, så brudbuketten är på gång. Diskuterade lite hur jag vill att den ska se ut, tittade på bilder och så fick jag en bunt (bröllops)tidningar med mig att kolla i. Jag vet på ett ungefär hur jag vill att den ska se ut, men tvekar lite om gerberor passar med min klänning. Det kanske blir rosor och kallor. Kul är det i varje fall :)

• minimorris

Tjo, här är en till som ska slå till den 19 augusti i Linköping!

• Ancher

minimorris

Var i Linköping ska du gifta dig?

Jag ska gifta mig i Stjärnorp utanför Linköping.

• angelici_81

hej

idag fick jag veta att min kläning som jag beställt inte hade kommit fram enligt dom..även fast jag har en order bekräftelse så säger dom att det är jag som gjort fel..

det tar 2månader att få hem den..jag gifter ju mig den 19augusti...tänk om det blir problem med posten..

tur att jag inte avbokat min andra klänning än..skulle göra det på måndag men inser att jag kanske ska behälla den..

hur länge kan man hålla en kläning..? någon som vet..jag har lagt en handpening och ska bara hyra den...måste jag säga till i tid eller räker det med att jag säger det till dom veckan innan...?
    ska ju betala resterande summa när jag hämtar den....

är så klyven...

• Sade

Hejsan!

Hoppas det går bra för er i planeringen, känns som tiden tickar på ganska snabbt...Någon som bor i GBG kanske..

Sade

• Netta79

Ja, tiden går FORT! Jag bara väntar på första omgången semester 17.6-2.7. Har så mycket på jobbet just nu plus att jag flyttar ut från min lägenhet imorgon. Hinner ju inte alls med bröllopsplaneringen nu :( Och det är ju det man helst sysslar med.

• Sade

Så skönt med semester.. ska jobba hela sommaren frma till en veckan innan bröllopet..svettigt men bättre de än att pligga iaf för då har man ju aldrig helgerna och kvällarna lediga...
    Lycka till med flyttet å akta dig för ryggskott

Sade

• SannaW

Nu är klänningen köpt, ringen och buketten beställd. Men har märkt att det är otroligt mycket att hålla reda på, har en lista där jag skriver ner så fort jag kommer på saker. Det är inte lätt att få tiden att räcka till. Jobbar heltid, 2 barn. Har tidigare inte förstått andra när de sagt att de är stressade över sitt bröllop, NU kan jag förstå dem!!!!
    Tänkte jag skall ta och börja fila lite på bordsplaceringen och fest programet. Lika bra att börja så kan man justera under tiden.

• SannaW

Har ju också äntligen bestämt vilka sånger det blir i kyrkan!!!
    Vi har Ulf Lundell - Kärleken förde oss samman och When you say nothing at all (tror jag den heter)

Har ni andra gjort det? om vilka blev det???

Svar på tråden 19 augusti