• SannaW

19 augusti

Yes nu har vi äntligen kommit till skott och bestämt oss. Det blir den 19 augusti, lokat och kyrka är det som blivit bokat.
    Finns det fler 19 aug?? hur långt har ni kommit?

• Svar på tråden 19 augusti
  • Mattiaslover

The Runaway Bride

Gud vilken underbart vacker klänning..

• The Runaway Bride

tack! Känns skönt att äntligen ha hittat den klänning jag vill ha, höll på att misströsta ett tag. Det är ju så himla långa leveranstider på många klänningar så man måste ju vara i god tid... Har ni andra också hittat era klännningar redan?

• The Runaway Bride

Ursnyggt MattiasLover!
    Synd att inte bröllopet vara i flera dagar så man får gå och känna sig så fin lite längre.

• Netta79

Vi ska också gifta oss 19.8. Vi har bokat kyrka, festlokal, frisör och fotograf och pysslar just nu med inbjudningskorten och försöker fastställa gästlistan. Ja, och så har jag tittat på klänningar, men ännu inte hittat drömklänningen. Ska till en butik i mina hemtrakter veckan före påsk. Jag bor och jobbar på annan ort, men ska flytta ihop med min man efter bröllopet nära där jag bodde när jag var liten.

• SannaW

The Runaway Bride - vilken vacker klänning du har hittat. Har inte hittat någon ännu!! sitter nu med inbjudningskorten. Vet hur de skall se ut ungefär. Så nu är det att bege sig ut och leta rätt på papper. Det är mycket planerande och många timmar framför datorn. Är glad för alla som delar med sig utav sina bilde, så man får lite tips.

• Misen78

Jag ska också gifta mig 19/8 i Gustav Adolfskyrkan i Stockholm.

*Bokat kyrka och festlokal.
    *Ska träffa kocken och prata menyer efter påsk.
    *Köpt brudtopp och har bokat in tid hos sömmerska för att sy upp kjolen.
    *Beställt skor.
    *Bokat fotograf.
    *Bokat frisör.
    *Håller på med inbjudningkorten.
    *Bokat tid med guldsmed nästa vecka för att göra vigselringen.
    *Skrivit ut blankett för hindersprövning från skattemyndigheten.
    *Bokat rum till gästerna.

Har kvar:
    *Kläder till min blivande.
    *Brudbukett.
    *Underkläder.
    *Köpa vin och sprit.
    *Boka solist.
    *Göra festprogram och program till kyrkan.
    *Fundera ut presentlista.

Har jag glömt något?

• Mattiaslover

The Runaway Bride

Man tackar... **LER**

• Popsmurfen

Här är en till kommande aug. brud

• Ancher

När har ni satt eller när har ni tänkt ha era OSA-datum? Vi funderar på 15 juni.

Svar på tråden 19 augusti