19 augusti
Yes nu har vi äntligen kommit till skott och bestämt oss. Det blir den 19 augusti, lokat och kyrka är det som blivit bokat.
Finns det fler 19 aug?? hur långt har ni kommit?
Yes nu har vi äntligen kommit till skott och bestämt oss. Det blir den 19 augusti, lokat och kyrka är det som blivit bokat.
Finns det fler 19 aug?? hur långt har ni kommit?
jag tror att vi satte 1 juni.
Hej på er alla!!!
Vad kul att så många ska gifta sig den 19/8, jag är själv en av er! Vi ska gifta oss i Munka-Ljungby utanför Ängelholm! Det är våran kompis som ska viga oss, så det känns lite speciellt! Köpte i helgen min brudkläninng...en Aspera 2007! Så otroligt vacker, det kändes nästan som att den var syd till mig!
Har inte bokat någon resturang eller lokal! Tycker att det är så svårt...har någon något bra tips?
Skall alla gifta sig i södra Sverige? själv så blir det i Härjedalen.
Skall iväg på ons och kolla klänning, hoppas då verkligen att jag hittar den!!!!
Vi gifter oss också den 19/8-06, och våra inbjudningar hamnar i våra gästers brevlåda idag
Vi har satt OSA-datum 19/6 innan alla går på semester och glömmer av att dom skulle hört av sig till oss och talat om , om dom kommer eller ej.
I helgen va jag och min m2b + bestman och bokade deras kläder, så nu börjar det som kan vara färdigt bli det.
Kvar är väll bara att min m2b och min pappa ska åka till Tyskland och handla det som behövs i dryckes väg
CTS - skall fixa våra inbjudningar i veckan, sen skall de postas. Det är så att det är bara min mamma och toastmaster som vet om att vi gifter oss. Så det blir en överraskning för de andra när de kollr posten!!!
SannaW:
Nej, alla ska inte gifta sig i södra Sverige. Vi gifter oss i Finland (vi är båda finlandssvenskar) i min hemstad. Hittade du klänning? Om du nu inte läser det här före förstås
Jag ska på torsdag och kolla och hoppas VERKLIGEN att jag hittar min drömklänning! Annars finns det viss risk att paniken sätter in...
Netta79
Imorgon är det som jag skall kolla klänningar. Har precis satt mig här för att skriva vår inbjudan. Måste fixa det nu, annars så kommer jag snart att fösäga mig. Vi har hållit det hemligt att vi skall gifta oss. Så till veckan så kommer det som en överraskning hos våra gäster.
SannaW
Hur gick det, hittade du klänning? Jag är så spänd inför imorgon då jag ska prova
Netta 79
Nej tyvärr så har jag inte hitta den klänningen!! Hittade en som satt jättefint men det var så himla långt släp. Vi gifter oss i en lite by och har festen ute på landet. Men skall ner till Malmö med jobbet snart, så då har en kompis lovat hjälpa mig där.
Du får skriva imorgon och berätta hur det gått för dig.
Snacka om att få ångest när det gäller klänningar.
Jag har sedan ett tag tillbaka min klänning klar = färdig köpt, men börjar nu tvivla på om det är den jag vill ha och går nu och funderar på om jag ska ge mig ut på jakt igen... hmm...