• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 3

Startar en fortsättning på gamla tråden redan nu. Kom på att den stängs ner någon minut efter kl 24 i natt..*S* Kör hårt tjejer.

Jag lägger in senaste listan så det är bara att fortsätta signa upp sig som julibrud om man vill vara med. Kopiera och lägg till erat eget namn och vigselplats. Ju fler desto roligare

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3
  • Therése 2006-07-01

100 dagar kvar för mig :)

• Therése 2006-07-01

Pilularia

Jag letar också kläder till en liten kille, men han är 7. Vart har du hittat dina? Och vad blev det?

• Blondi

Mina killarär 5 resp 8 år och de kommer endast vara med i kyrkan. Vad de ska ha p åsig är sambon och jag lite oense om. Jag tycker de "dugger" med ett par ljusa byxor ev capri tom och vit skjorta. Sambon vill ha de ska ha svarta byxor skjorta och väst. Vi får se. Jag tror det kommer bli ett rent h-vete att få på min 5åring väst så jag tror vi får lägga ned det. Sen är det ju som sagt bara med i kyrkan och ett par ljus nya capribyxor har de ju mer änvändning för senare.kan tom tänka mig att låta den ha nya sandaler på fötterna. Inte sånna med spindelmannen på men några beiga eller svarta. Är de helt nya tycker jag dte är helt ok. Men ska iaf för sambons skull kolla upp lite finre kläder till barnen, sen får vi väl helt enhelt fråga dem. De är ju så pass stora att de kan få tycka själva också.

• Pilularia

Therése 2006-07-01:

Lägg in din mailadress under adresslänken, så kan jag maila dig privat, så det inte blir reklam här på BT...

• solstickan

Nu har jag ÄNTLIGEN beställt tärnklänningen! Blev en väldigt enkel och somrig grön liten sak. Blir superfint med en sjal till och söta skor. Beställde också en vit bolero som jag ska ha över klänningen på kvällen.

I förrgår skickade vi ut inbjudningarna! Har redan fått två svar. Nu känns det verkligen riktigt! 128 dagar kvar...

• Therése 2006-07-01

solstickan

Va kul, grattis. Mina kort har varit ute ett tag, men folk säger inget. Konstigt, men men, folk kommer väl igång när slut datumet närmar sig.

Har du nån bild på klänningen? Vore kul att se. Jag måste hyra min tärn klänning på bigbelly då min syster är höggravid då (ska föda 5 dagar efter mitt bröllop):S

• Fru Nilsson 1/7-06

99 dagar kvar.
    Hur långt har ni kommit i er planering?
    Vad är nästa steg?

• solstickan

Vårt nästa steg är att köpa hans kostym!
    Han är så kräsen,så vi hittar ingen som duger.

Ni som har kommit långt i planeringen, vad gör man när alla förberedelser är klara?
    Visst är det så att det blir en period då man inte gör nåt?
    Det känns så för oss iaf. En del saker kan man ju inte göra förrän dagarna innan bröllopet.

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3