• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 3

Startar en fortsättning på gamla tråden redan nu. Kom på att den stängs ner någon minut efter kl 24 i natt..*S* Kör hårt tjejer.

Jag lägger in senaste listan så det är bara att fortsätta signa upp sig som julibrud om man vill vara med. Kopiera och lägg till erat eget namn och vigselplats. Ju fler desto roligare

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3
  • BoIs

Liten fråga...

Skall ni ha "nattamad"?

Vi skall ha välkomstdrink m.tilltugg,
    förrätt, huvudrätt, efterrätt och senare tårta. Tycker att det blir mkt med nattmat oxså. Vad säger ni?

• Blondi

hej
    här blir det nattamat. Mot min vilja men jag blev nedröstad. Det fanna faktist de med normalastora matsäckar där sas det:) Bullens med bröd vad önskemålet men jag har inte gett mig ännu. Vore isåfall roligt med en "korvgubbe" utanför så de får med sig när de går.

• Pilularia

Något ska vi lämna kvar efter vi åkt *ler*

Vi vet inte riktigt vad det finns för köksmöjligheter men korv med bröd kan det tänkas bli, annars så kan vi ta dit en grill som dom får göra något på...

• Tredjegångengillt

Mamma har med stor bestämdhet sagt att korv och bröd samt hårt bröd med nån tub med kaviar eller mjukost ska det finnas. Det är visserligen en ganska bra idé eftersom det finns diabetiker i familjen. Plus att vi är ena riktiga matvrak allihopa!

• BoIs

Oki...Det låter som vi får ta upp detta för diskussion igen.Men när skall man hinna med det? Vi lär inte komma till bords förrän 18 tiden, och efter maten blir det bensträckare och sedan tåta för att övergå till brudvalen och dans m. öppen bar...Då lär ju klockan vara hur mkt som helst...
    Vi har vigsel sent, 16.00 så många harju hunnit äta både mi´ddag och eftermiddags kaffe...

• BoIs

Gud...skriver som en kratta men uret är ju rätt mkt nu. Hoppas ni hänger med i mina missar ändå:)

• Fru Nilsson 1/7-06

Bols
    Jag gifter mig oxå ca16.00 och tycker inte att det är fel med "nattamad". Vi ska ha Janssons. Dessutom finns det möjlighet för våra gäster att vara kvar, även om musiken "tar slut".

Nu har jag fått bokat om kyrkan, var inte nöjd med den första.
    När jag ringde svarade prästen som vi fått oss tilldelade, men inte vill ha. Dels för att hon är så gammal, så hon har "ett ben i graven" och dels för att hon begravde min mormor (för 20år sen) och var inte särkilt bra då heller, men det kan jag ju inte säga.
    Så jag förklarade för henne att vi har valt en präst från Vellinge kommun istället. (Inga sura miner där inte.) Tror att hon är ganska van vid det här laget.

• Lemice

GithKat

tackar tackar...

jættekul tråd:D

• Pilularia

Ursäkta att jag skriver av mig här...

Fick just reda på att min mamma har bröstcancer och kommer att genomgå OP inom 6 veckor och sedan strålning... Så det innebär att det blir kring vårt bröllop...

Vipps så inser man att tiden går FORT!!!

• GithKat

Pilularia: Din stackare. Ibland får man duschar man inte vill ha i livet. Hoppas din mamma blir bra och att hon orkar vara med på ditt bröllop.

Styrkekramar i massor/katten

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3