• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 3

Startar en fortsättning på gamla tråden redan nu. Kom på att den stängs ner någon minut efter kl 24 i natt..*S* Kör hårt tjejer.

Jag lägger in senaste listan så det är bara att fortsätta signa upp sig som julibrud om man vill vara med. Kopiera och lägg till erat eget namn och vigselplats. Ju fler desto roligare

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3
  • Tredjegångengillt

Therése 2006-07-01
    Visst är det skönt när man tillåter andra att hjälpa till och man bara får vara med och samla ihop fakta och bestämma sig? Helt enkelt underbart!!

PC-tekniker låter toppen, men finns det inte tillräckligt många såna redan?

Bols
    Precis! Och jag känner mer och mer att, va tusan! det ordnar sig även om jag inte har stenkoll på varje sekund. Min sambo svarar mig ofta med "det spelar ingen roll, bara du är där och säger ja"

De som hjälper oss har inte direkt anmält sig frivilligt, utan vi har mer frågat dem om hjälp. Jag har jobbat i kyrkan länge så det har ju inte varit direkt besvärligt att få ordning på. Vigselprogram och liknande har jag skrivit många gånger förut i jobbet, så det är heller inga problem, tar typ en timme att fixa.
    Sen har jag snärjt mamma att fixa middagen (lagar maten själva, och jag kommer att hjälpa till med det. kostnaden slipper vi i alla fall) och mina blivande svärföräldrar har fått önskemål om att ge oss bröllopsresa istället för present.
    Så när jag ser på allt så har jag det nog ganska bra ändå

• Therése 2006-07-01

Dom i min närhet (familj) har nämt saker som är värt att kolla upp och då har jag helt enkelt frågat dom om dom har lust med det, antingen säger dom bara ja eller nej, svårare än så är det inte. Sen har ju jag också kompisar (trot eller ej ;)) som har erbjudit sig att hjälpa till, men har tackat nej till dessa, då det här är mitt att fixa. Men ibland behöver man hjälp, speciellt när man planerar allt på distans och har släkingar bor i närheten av festplatsen.

• Blondi

Vilka underbara bakelser!!!!! Vill ha vill ha!! Men tyvärr finns det nakcdelar med att gifta sig på en liten ort. Det går knapp att få tag i en sån tårta jag vill ha! För mig är ju dessutom utseende på tårtan viktigare än smaken så små underbar bakelser hade passat mig perfa!

• Bröllopstokiig

Hallå Blondie:

Funkar mailen nu?

• Therése 2006-07-01

Tredjegångengillt

Visst finns det pc-tekniker överallt. Men det finns också en massa jobb för folk som har utbildning eller har erfarenhet. Plus att det är en fördel att vara tjej i den här branchen då det redan finns så mycket killar.

• Blondi

Tess

Japp mejla på du bara!!

• Janne71_JKP

ett meningslöst inlägg men men

115 dagar kvar till den 15/7 vilket ju oxå innebär att det i morgon är 100 dagar till 1/7

• Fru Nilsson 1/7-06

Bra uträkning Janne71_JKP då vet jag precis hur många dgar jag har kvar att längta. *s*

• Pilularia

Nu har jag beställt sonens kläder!!!

En sak mindre på listan!

• GithKat

Kul inlägg Janne.. skriver genast in när det är 100 dagar kvar för oss..*S*

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3