• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 3

Startar en fortsättning på gamla tråden redan nu. Kom på att den stängs ner någon minut efter kl 24 i natt..*S* Kör hårt tjejer.

Jag lägger in senaste listan så det är bara att fortsätta signa upp sig som julibrud om man vill vara med. Kopiera och lägg till erat eget namn och vigselplats. Ju fler desto roligare

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3
  • GithKat

Therése 2006-07-01: Tack för erbjudandet, saken är den att jag gör festprogrammet i powerpoint på svärmors dator. Hon har inte pdf på den utan iså fall får jag ladda ner det via hennes modem... men det tar sådan förbaskat lång tid att jag inte haft möjlighet att göra det (hon har en ny dator trotts allt men kör internet över modem). vår dator är gammal men jag har bredband och själv pdf.. men inte powerpoint. Får ser om jag kan fixa till en pdffil via min tärna, hon har dock fullt upp hela dagarna så det kan ta tid..*Suck*

Jag vill oxå ha vår.. vår vår vår i stora lass. Sen vill jag ha hus med egen trädgård, tvättstuga och allt annat eget som det innebär... *hopps hoppas hoppas* Ingen utlandsresa här heller.. med tanke på eventuellthus och kommande bröllop.

• Therése 2006-07-01

Men om du har en minnes-sticka (USB memory stick) så kunde du bara stoppa in filen i den och föra över till din dator och maila mig. Tada, problemet fixat :)

• GithKat

Har inge sådant.. vår dator har inget USB minne heller.. är som sagt va en gammal skorv..

• Therése 2006-07-01

Tom gamla maskiner från 98 har usb uttag på burken. Men jag förstår, har du inget så blir det lite tokigt. Det finns en gratis typ adobe acrobat som man kan göra pdf:er med som du skulle kunna tanka ner till svärmors dator. Kan kolla upp i morgon va adressen dit va.

• GithKat

Jag vet, har försökt ladda ner det oxå.. hmm hennes uppkoppling är grymt långsam. Ähh det löser sig nog. Lyckas jag fixa det så ska jag se till att det kommer ut så du kan glutta

• Therése 2006-07-01

Jaha, då va jag inte till så mycket hjälp idag då :S

• Tredjegångengillt

WOHOOO!!! Idag har ett brudpar minsann spräckt sin budget...

Vi har varit och kollat på ringar litegrann förut, men det har varit svårare än vi trodde att hitta någon som passar förlovningsringen. Men idag hittade vi den! Jag såg på min sambo att det var rätt för han sken med hela ansiktet. Så underbart skönt att se hur han verkligen också blev helt begeistrad av hela grejen. Konstigt hur STORT det kändes att titta ut ringen... :D

Här är länk, om ni vill se
    www.tcol.se/ditail.php

Från en strålande lycklig blivande fru!

• solstickan

Tredjegångengillt, Jättefin! Va kul att du hittat en du gillar!

Jag spräckte också vår budget när jag hittade min drömring här om dagen för ca 10.000...
    Men min blivande tyckte jag var värd den.

• Tredjegångengillt

Ja, solstickan, det är som om karlarna vaknar upp när de köper ringarna Men vi ÄR ju värda dem!

• Brud060708

Ska någon här göra egen tårta? Hur har ni då tänkt med utsmyckningen?

Vill gärna ha en köpt men då kostnaden skulle blir närmare 4 000kr känns det lite dyrt och nu funderar vi på att öva vår egen färdighet att skapa en vacker egen tårta. Har någon tips på hur man jobbar med sockerglasyr istället för mandelmassa - allergiker? Tacksam för alla tips och bra länkar.

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3