• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 3

Startar en fortsättning på gamla tråden redan nu. Kom på att den stängs ner någon minut efter kl 24 i natt..*S* Kör hårt tjejer.

Jag lägger in senaste listan så det är bara att fortsätta signa upp sig som julibrud om man vill vara med. Kopiera och lägg till erat eget namn och vigselplats. Ju fler desto roligare

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3
  • BoIs

piluria; tjoa till när brodern din är hemma så får du min adress. Glöm inte fråga vad den kostade s´å kan jag skicka med pengar.

• Pilularia

BoIs: Det blir nog bra!!!

• GithKat

solstickan: jag hade denna adressen men det finns säkert flera:

www.ebay.se/listResults&SellerId=china-ekt&Query=bridesmaid&SearchWorldWide=1&PageNumber=1&Gallery=

• GithKat

Kul att se att tråden lever. Nu börjar det ju närmasig vår kära månad. Självklart har även vi stött på "problem" svärmor ska fixa och betala maten har hon sagt (gärna för oss vi blev jätteglada) men nu vet hon inte om hon ska ta catering eller laga maten själv.. Lika så är det lite upp och ner om det blir kött eller kyckling.. jäkla fågelinfluensa..*suck* jaja.. det är egentligen inte så stora problem men det tar tankekraft. I övrigt för min del är bröllopsplanerandet ganska så lugnt är dock klar med festprogrammet *phu* Annars är det husplanerna som tar all tänkbar tanketid... håll en tumme att det blir som vi vill och att det går bra.

Kraamar katten

• BoIs

Githkat; har du lagt ut ditt festprogram på ditt space?
    Om svärmor lagar själv eller katering spelar väl ingen roll?? Fågelinfluensa eller galna kosjukan ja, att välja mellan pest eller kolera..hihihi

• GithKat

BoIs: inget festprogram på nätet än. får se om det går att göra om det till pdf fil.. är inte säker svärmor har det på sin dator. Pest eller kolera så sant så.. fast det lutar åt att det blir fläskfilé... får akta sig för trikiner då.. mask i magen är inte gott att få...*S*

• Therése 2006-07-01

GithKat

Jag kan göra en pdf åt dig om du vill. Har sånna finnesser på min laptop. Hojjta bara till.

Har fortfarande inga bra nyheter ang mina problem. Men ni blir dom första som får veta hur det går, vare sig ni vill eller inte ;)

• Fru Nilsson 1/7-06

Hej! Jag vill oxå vara med!!
    Läste lite om inbjudningar och undrar när ni skickar iväg inbjudningskorten?

• BoIs

fru nilsson; Vi har skickat våra 14feb. Gifter oss 29 juli. Tror att många av oss har skickat iväg sina inbjudningar redan för att vara ute i gåd tid inför semester mm.

• solstickan

Fru Nilsson

Vi har ine skickat än, gifter oss 28/7. Men vi skickar inom några veckor.

Har ni köpt skor än? Funderar på hur länge man behöver gå in dem...

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3