• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 3

Startar en fortsättning på gamla tråden redan nu. Kom på att den stängs ner någon minut efter kl 24 i natt..*S* Kör hårt tjejer.

Jag lägger in senaste listan så det är bara att fortsätta signa upp sig som julibrud om man vill vara med. Kopiera och lägg till erat eget namn och vigselplats. Ju fler desto roligare

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3
  • Therése 2006-07-01

fru Nilsson 1/7-06

Mina inbjudningar kom ut 27/2. Och som du kanske ser så gifter jag mig också 1/7.

• JanneHV71

Och vi delar/skickar ut våra idag och i morgon.

//Janne

• Fru Nilsson 1/7-06

Tack tack! Då ska jag "rappa på" med våra oxå, få dem färdiga och skicka dem i nästa vecka.

solstickan: Jag har köpt skor och använder dem 1-2 ggr/v någon timme.

• solstickan

Oj då... Borde kanske börja kolla skor.

• Therése 2006-07-01

Usch, mina skor är så hårda, men ack så fina. Men som fru Nilsson 1/7-06 säger, man måste gå in dom :( Inge kul att ha ont i fötterna hela dagen.

• solstickan

Vad ha ni köpt för skor? Har ni köpt riktiga brudskor från bröllopsbutiker eller på vanlig skoaffär?

• GithKat

Therése 2006-07-01: om skorna är hårda kan det ibland funka att ta på sig ett par fuktiga strumpor och gå i skorna med dem (förutsagt att skorna tål det) Fick tippset av en skohandlare för länge sedan.

Mina skor köpte jag begagnade.. så de är redan ingångna Syns inte ens att de är använda tidigare så jag är väldigt nöjd med både skor och pris.

Ryktet går att det är vår på gång.. någon hade hört att det fanns snödroppar i Huskvarna... snart är sommaren här tjejer och killar. Längtar till juli månad.

• BoIs

Vintergäcken blommar här, men det är fortfarande -10 på morgonen och massor av snö. Vår??? Var är den???

• Therése 2006-07-01

GithKat

Jag har hört det med. Får prova det. Vill ju inte behöva ha med mig flipflop utifall att :)

Löste det sig med PDF filen? Som sagt, kan hjälpa till om du vill.

Jag vill så badley ha vår. Halva min avdelning på jobbet är nu utomlands, och min närmaste kollega har varit i Malaysia i 3 veckor och har 2 veckor kvar.

Då är man avis kan jag säga. Men nej nej, här blir det ingen vinter resa iår, har ju ett bröllop att tänka på :(

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3