• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 3

Startar en fortsättning på gamla tråden redan nu. Kom på att den stängs ner någon minut efter kl 24 i natt..*S* Kör hårt tjejer.

Jag lägger in senaste listan så det är bara att fortsätta signa upp sig som julibrud om man vill vara med. Kopiera och lägg till erat eget namn och vigselplats. Ju fler desto roligare

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3
  • Therése 2006-07-01

GithKat

www??? Får man se er sida?

Visar du din så visar jag min ;)

• GithKat

solstickan: Jag ska nog ha stockings alt stayupps.. tunna sådana.. kan vara bra att ha så man efter bästa förmåga undviker skoskav. Är det jättevarmt kommer jag nog ändå köra utan.. alt ta av dem om jag tycker det blir för varmt.

• Bröllopstokiig

JIsses, hade såååå tråkigt igår och hela bröllopstorget var nere, fick ju nästan abstinens :)

Jag hade iaf inte tänkt att ha nåt mer än trosor och strumpeband under. Har en sån stor klänning så jag tror nog att jag kommer tycka det är varmt nog.

Vår adress till sidan är: www.robinochtherese.fagerlund.org

• Bröllopstokiig

Hej hej
    Gifter mig 29 juli i Råda kyrka (mölnlycke) - får man vara med?

• Bröllopstokiig

79aras

Självklart!

Alla julibrudar får va med! (säger jag som inte startat tråden...)

Jag gifter mig den 28. Hur långt har ni kommit?

• GithKat

79aras: Välkommen och visst får du vara med. Ju fler som snackar, roligare blir det.

Förresten idag är det fyra månader kvar tills min gubbe och jag gifter oss.. nu går det så fort.. lite pirrigt börjar det allt bli i magen.

• GithKat

Therése 2006-07-01:Trevlig hemsida, mycket snygg och funktionell. Skulle oxå velat gjöra en egen men har inga program på vår skruttiga dator för det, så msn får duga som presentation av bilder mm. Själva infosidan till bröllopsgästerna har jag lagt upp på en konurrent till BT:s hemsida. Den lägger jag dock inte ut här då den är spärrad med lösen.

• GithKat

som jag stavar.. göra inte gjöra..*S* får skylla på att jag skurit mej och har svårt att knattra på tangenterna...:-/

• 79aras

Kul :)

Vi har bokat kyrka och lokal - (såklart) ;)
    tärnor å deras kläder e klart.
    Jag har köpt klänning och underkläder (vanliga enkla fina, inte massa grejer)
    Bm e vald men hans å m2b:s kläder e inte bestämda.
    Nu har jag värsta beslutsångesten över vad jag vill ha för ring... å har börjat kolla in skor.
    Just det ja, slöjan e köpt men tiara e jag på jakt efter. Vill ha en fin med pärlor. Alla tips e välkomna :)
    Trubadur e bokad liksom fotograf.
    Det var nog allt!!! :)
    Hur långt har ni andra kommit??

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3