• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 3

Startar en fortsättning på gamla tråden redan nu. Kom på att den stängs ner någon minut efter kl 24 i natt..*S* Kör hårt tjejer.

Jag lägger in senaste listan så det är bara att fortsätta signa upp sig som julibrud om man vill vara med. Kopiera och lägg till erat eget namn och vigselplats. Ju fler desto roligare

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3
  • Therése 2006-07-01

Jisses vad många vi har blivit. Va kul.

Ja, alla vi som gifter oss 1/7 har bara 142 dagar kvar :)

• solstickan

Oj! Jag gifter min iofs inte förrän 28, men vad snart det blev när du skrev så!!!

Längtar massor, det ska bli så underbart roligt! Undrar om det känns tomt efteråt liksom...Vad tror ni?

• JanneHV71

Nu räknar nån av oss fel, jag får det till 128 dagar kvar för oss och vi gifter oss den 15/7 2006

• Therése 2006-07-01

Om jag hade kollat på rätt månad i kalendern så hade det blivit ett annat resultat ;)

JanneHV71
    Du har så rätt, för oss 1/7 brudar är det bara 114 dagar kvar.

• Therése 2006-07-01

solstickan

Det kan nog kännas lite tomt. Vi kommer iofs planera resan direkt efter bröllopet då vi väntar med den tills i höst. Har önskat oss presentkort på resia, så vi planerar att åka iväg och vara borta i ca 4-5 veckor.

Sen ska vi börja titta på hus när vi kommer hem, så det känns som man har en massa att tänka på iaf.

• solstickan

Vi funderar också på att önska oss pengar till bröllopsresan. Är det "oartigt" eller vad man ska säga? Att bara vilja ha pengar?

• GithKat

solstickan: Det är en jättebra idé att önska pengar till bröllopsresan. Då blir det något man verkligen vill ha. Vi kommer nog önska oss presentkort på möbler då vi troligtvis kommer köpa hus inom kort.
    Öppna ett konto på antingen banken eller hos ett resebolag där gästerna kan sätta in eventuella pengagåvor. Förhoppningsvis får man det man önskar sig. Endel vill dock hellre ge en personlig sak, vilket kan innebära att man får allt från brödrostar till skålar i massor.

• Pilularia

Therése 2006-07-01:

Jaaa tiden går sååå fort!!!

• Therése 2006-07-01

solstickan

Jag har fått för mig att folk kan ta illa upp om man önskar sig pengar, så vi har tagit presentkort på resia. Gå in där och kolla, dom har ett jätte stort utbud på vanliga resor, men även med karibien kryssningar och afrika resor, dvs att man kan välja och vraka.

Du kan ju kolla vad vi har skrivit på vår hemsida under önskelista:
    www.robinochtherese.fagerlund.org

• solstickan

Therése

Vilken fin sida!!! Vi funderar också på att göra en, har inte bestämt oss än.
    Det där med resebolag är ju bra, ska ta upp detta med min blivande.

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3