• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 3

Startar en fortsättning på gamla tråden redan nu. Kom på att den stängs ner någon minut efter kl 24 i natt..*S* Kör hårt tjejer.

Jag lägger in senaste listan så det är bara att fortsätta signa upp sig som julibrud om man vill vara med. Kopiera och lägg till erat eget namn och vigselplats. Ju fler desto roligare

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3
  • Pilularia

GithKat: Tack... vi har just gått igenom en tuff behandling av en hjärntumör som min son hade så jag känner mig mest bara tom över att mamma ska behöva gå igenom denna behandling!

I morgon så ska vi göra en MRT(magnetröntgen) på hans hjärna(rutinkontroll) Håll tummarna!!!

• Fru Nilsson 1/7-06

Pilularia
    Ibland känns det som om allt jävelskap drabbar en familj.
    Jag hoppas att ert liv, efter din mammas behandling, kommer att bli lättare och med fler positiva inslag än negativa.
    Kämpa på bara....
    *kramar om*

• Pilularia

fru Nilsson 1/7-06: Tack det behövs... ska försöka sova och inte oroa mig för morgondagen, det är skönt att ni finns!!!(även om jag känner att jag missbrukar tråden)

• Fru Nilsson 1/7-06

Snick snack!
    Är inte denna tråden för oss som ska gifta sig i juli och som behöver hjälp, stöd och råd....?? (oavsett vad det gäller)
    Glad att man kan ställa upp bara!

• BoIs

Instämmer med Fru Nilsson...Vi kan väl stötta varandra vad det än gäller. Vi har ju blivit lite av en familj.

Var idag och pratade med tårtbagerskan, det kommer att kosta ca. 1000kr för 80pers. Vanlig tårtfyllning dvs. jordgubbssylt, vaniljkräm och vispgrädde. Färgad vit marsipan med marsipan kallor och sedan vår fina topper. Ett par med mc/moped. Vi känner oss helnöjda.

• Pilularia

Bois: Det låter ju toppen kul med mc/mopeden... själv har jag en tanke om att göra tårtan själv men känner mig lite osäker på om jag ska klara det.

Svärmor brukar göra en "slabang"(en sorts bakelse som man gör i rulltårteformat) som vi har som tårta till de flesta tillfällen. Den är supergod och hon föreslog den på en gång, men jag vill endå ha en tårta, så det lär väl bli en buffé där med...

Nattinatti brudar!

• Pilularia

Bois: Tack för mailet med!!!

• Tredjegångengillt

Pilularia - Skickar en stor kram till dig!!

Idag kom sambon hem med ringen.... Jag hade fått lov att pröva den så den var i rätt storlek, men det kommer bli svårt att låta bli den i FYRA MÅNADER!!!

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 3