• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Jag börjar faktisk själv undra om det tar slut snart....min kropp orkar nog inte med hur mycket som helst.

Ni får iallafall ha det riktigt skoj ikväll så ska jag försöka kurera mig och hoppas på att det blir en ny träff snart.

• jajj@

Tycker så synd om dig Hjärtat73!

• ~emma~

Nämen usch hjartat73, vilken otur! Bädda ner dig så snart du kan och vila ordentligt. Hoppas att du blir bättre snart! Kramar

• ~emma~

79a -nej, jag ska använda den andra som jag köpte. Den halvfärdiga ska jag lämna in till en sömmerska, och sedan tänker jag sälja den. Ska bli lite spännande, har aldrig sålt något över nätet förut! Kul att du följer med i eftermiddag förresten!

• norpis

Hej tjejet...ni måste hjælpa mig...vi hittar inga bra klæder till honom...jag har en del detaljer i guld, så det bør plockas upp i hans...sen vill han gærna ha en frock coat...hjælp...vi var inne på Gustav Adolf på føreningsgatan igår och han propsade på att det spelade ingen roll om jag hade guld och att min blivande hade grå...hjælp vad det skar sig...men han tyckte bara att jag var petig...och min stackars blivande fick inte en syl i vædret...
    Skulle ni træffas ikvæll førresten?

• lillabunny

norpis! Hör på Fashion City, de kan sy upp väst och plastrong och sådant för uthyrning, det är möjligt att de syr upp mer än så... Gå in och fråga i alla fall!

• ~emma~

norpis - kan inte hjälpa dig med kläder, mer än att många säger att Fashion City har ett stort urval. Jag tror även att Frackkompaniet i Lund har frockcoats till uthyrning.
    Vi ska träffas ikväll på Moccasin klockan 18. Följ gärna med :)

• jajj@

~emma~är du här? Jag vill nog inte stanna så länge i kväll, vi kanske kan gå till Moccasin lite tidigare, efter att vi har shoppat. Smurfen skulle också komma tidigare om hon kunde. Ruthie också tror jag.

• norpis

å, det vore jættekul...jag væntar dock gæster hemma vid halv 7...kan se om jag kan senarelægga det lite...skulle vara så kul att træffe er...det børjar pirra i magen nu...53 dagar kvar till dagen D...

• ~emma~

jajj@ - visst kan vi det. Förstår att du vill träffa din älskling lite också!

norpis - det börjar nääääärma sig :D

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2