• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Jag och min tärna kommer troligtvis också att vara där på söndagen..men tid vet jag inte än...

• ruthie76

~emma~ Var har ni köpt era ringar?

• ~emma~

ruthie76 - Alaska guld på Mobilia. Samma ställe som hjartat73! Och någon annan, minns ej vem...

• 79a

emma: jättefina ringar!!lite samma stil som vi kommer att ha fast mina är lika breda..hur var det med den halvfärdiga klänningen, var det tänkt att du skulle ha den?

Ang. bröllopsmässan, troligen dit på lör eftermiddag.

• jajj@

Svemerikanskt bröllop, jag har en liten fråga till dig. Jag har för mig att vi har ungefär samma frisyr, hur har du tänkt ha ditt hår när du gifter dig? Är lite nyfiken, har du bilder?

• jajj@

Eller om någon annan vet vad man kan göra med ett lite kortare hår om man inte vill förlänga det??

• lillabunny

Jättefina ringar ~emma~!
    Vi hoppar mässan, har det mesta klart också jobbar jag i helgen...

• hjartat73

Skulle bara vilja gråta .....jag kan inte komma ikväll....jag har troligtvis fått influensa...ont i kroppen, dunderförkyld, ont i huvudet, frossa.....de flesta i min närhet som har barn säger att det ofta är så att det går runt i familjen. Det tror jag är sant men jag tycker vi har haft vår beskärda del av det hela. Blev ju precis frisk från min förkylning....

• lillabunny

Tråkigt att du är sjuk hjartat73. Krya på díg snart!

• jajj@

Stackars dig, det verkar aldrig ta slut. Jag tycker verkligen att ni har fått er beskärda ddel för ett helt år. Du får väl stanna hemma och kurera dig och hoppas att du blir bättre snart.

Kramar!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2