• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • 79a

~emma~: vi får nog kolla upp det!
    skickade förfrågan till ärtholmsgården, tror jag det hette..de har skickat 2svar men visus i båda så ej kunnat öppna bilagorna..

• hjartat73

Undra om jag kan komma ifrån på tisdag....Tobias är ju bättre.....

Var blir träffen? Vad är Coffee House för ett ställe?

• hjartat73

Pronto CoffeeHouse
    L. Torg 2

Kan det vara detta?

• lillabunny

79a
    Har en arbetskamrat som hyrde Ärtholmsgården till sitt bröllop, de var mycket nöjda. Har även en kompis som ska dit på bröllopsfest i februari...

• 79a

lillabunny: kul att höra, får hoppas att de får iväg ett mail utan virus i så jag kan läsa vad de kan erbjuda :)

• ~emma~

hjartat73 - ingen aning faktiskt. Vet inte om det blir det eller Moccasin.

79a - du får berätta hur det går!

• lillabunny

Ja, det får vi hoppas! :)

• hjartat73

Jag är så lättad nu...vår lille son börjar bli riktigt bra så nu kan man börja tänka mer på bröllopet igen....

~emma~ har ni hämtat ringarna? Är jättenyfiken

Var ligger Moccasin? Var det cafet på Davidhallstorg eller?

• ~emma~

hjartat73 -ja, caféet ligger vid Davidshalls torg, fastän inte på själva torget tror jag. Kul att din lille pojke mår bättre! Du följer med på tisdag då?

Vi har inte hämtat ringarna, men inspekterat dem :) Riktigt riktigt snygga blev de, tyckte vi! Det enda var att det var några knappt synliga fläckar på vitguldet, så de ska använda en starkare rhodinering på dem. Så det fixar de + gravyr tills på måndag, då vi ska hämta dem. Diamantringen var helt underbar... kul! :D

• hjartat73
    jag hoppas jag kan följa med på tisdag....är cafét barnvänligt? Tänkte kanske ev. ta med mig minstingen....men inte helt säkert...
    Barnvänligt är lika med får plats en liten sulky?

Jag var på Mobilia idag och tänkte direkt på dig om du hade hämtat ringarna eller inte....
Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2