• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Bettan, Skåne

Hur gör man? : vi kommer att fotograferas utomhus, hon tar 2500:- (500:- för att hon fotar utanför studion) och då ingår även ett par förstoringar , tror det är ganska billigt, men kommer inte exakt ihåg vad som ingick just nu.

• Hur gör man?

Ja, det var inte dyrt ju! Henne ska jag genast ringa! Så då skulel det alltså kosta 2000 i studio? Låter helt ok pris. Tack för tipset!

• hjartat73

Vilket cafe blir det nu imorgon? Moccasin eller?

• jajj@

Hej hjärtat73!

Är sonen bättre nu? Jag ska kolla på den andra tråden och se vilket fik det blir till slut. Vilken röra...

• hjartat73

Hej jajj@!

Jodå minstingen mår mycket bättre nu....fast vi måste fortfarande inhalera honom hemma.

• jajj@

Hej hjärtat73! Vad skönt att han är bättre! Var det på grund av förkylningen eller har han fått astma? Hoppas att du kan komma i morgon, jag vill ju gärna träffa dig, är lite nyfiken.

• hjartat73

Jag hoppas också jag kan komma imorgon...*ler*, ska bli kul att träffa alla...känns som en evighet sedan sist.

Tobias har fått förkylningsastma....han får svårt för att andas när han blir förkyld...har vi tur växer det bort och han får inte "vanlig" astma.

• ~emma~

Godmiddag! Ska bli kul att träffas imorgon igen. Hoppas att du kan komma den här gången hjartat73! Det måste ha varit en jobbig tid för er. Skönt att han mår bättre i alla fall.

• jajj@

Hej ~emma~ !

Ska vi gå en sväng på stan innan fikat i morgon? Jag har tvättid 11-15, men annars har jag inget inplanerat.

• ~emma~

Japp, det låter bra jajja! Vi kanske kan träffas vid fyratiden?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2