• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • jespers darling

Hur gör man? --->

Jesper kände igen ditt namn så han hälsar så mycket tillbaka.

Och Johan Svennel blev jätteglad när Jesper nämnde att jag träffat dig! Så han hälsar så jättemycket tillbaka

• Bettan, Skåne

Hej på er! He,he.. vet inte riktigt vilken tråd jag ska välja nu

Jag hänger också med på tisdag, Moccasin vid Davidshalls torg är jättemysigt men vet inte riktigt om det är barnvänligt, kanske man kan ringa och kolla?
    Annars spelar det ju egentligen ingen roll vilket cafeé vi väljer, fast vi borde kanske bestämma oss snart

Hur gör man? : jag har precis bokat en fotograf som både verkar vara superduktig och inte speciellt dyr,www.gewing.se/

• jajj@

Hej på er tjejer!

Hoppas att ni har haft en trevlig helg. Själv ha jag hjälpt en kompis att flytta hela dagen igår och kom hem därifrån idag. Det känns som att jag har varit borta i en evighet, inget BT på nästan två dygn!

Jag kom just på att jag kommer vara bortrest nästa helg, så jag kommer inte kunna gå på bröllopsmässan. Missar jag mycket?

• ~emma~

Halloj! Hoppas att ni har haft en mysig helg. Än är den inte över iofs. Själv är jag lite sliten idag, det blev rätt sent igår.

jajj@ - det var en lång flytt ;) Var huset fint?

lillabunny - grattis till skoköpet!

• jajj@

Hej~emma~!
    Huset var jättefint, jag blev lite avundsjuk faktiskt. Vi blev kvar där över natten också, det var trevligt. Vi drack vin och åt den obligatoriska flyttpizzan.

Jag hittade stora värmeljus på Granit idag, 49:- för 20 stycken. Tänkte bara att jag skulle säga det till dig, om det är billigare än de du hittat hittils. Vad ska du göra i morgon? Om du vill utnyttja min studentrabatt så är det bara att säga till! Jag kommer vara kvar här i morgon och på tisdag, sen åker jag på onsdag.

Hoppas att du hade kul i lördags!

• ~emma~

jajj@ - tack för tipset! Var ligger Granit någonstans?
    Imorgon ska jag tvätta, men kan vi gå och shoppa inbjudningskort innan fikan på tisdag?
    Tack för i fredags, det var jättekul att träffa din blivande! Igår hade vi kul, åt mysig middag på Stäket i Lund, och var ganska länge på &Bar. Sedan åkte vi faktiskt in till Etage och dansade lite, haha!

• jajj@

~emma~
    Granit ligger lite längre ner mot Stortorget än Zara, och på andra sidan gatan. Affären sitter ihop med en klädaffär som heter Stuk om du vet var den ligger. Visst kan vi gå och handla innan fikat på tisdag, då kan jag ju titta vidare på inbjudningskort... Jag blev lite sugen faktiskt, man kan ju alltid göra några olika på försök.

Det låter som att du hade en helkväll i går, hoppas att du har hämtat dig. Tack själv för i fredags, E tyckte att det var trevligt att träffa dig också!

• ~emma~

jajj@ - ok, då ska jag försöka ta mig till Granit på tisdag också! Visst kan du göra några inbjudningskort på prov, det är också rätt kul att sitta och pyssla lite :)

• Hur gör man?

jespers darling - Vad kul!!! :D
    Världen är verkligen liten!

• Hur gör man?

Tack för tipset Bettan, Skåne! Hur fotograferas ni? I studio eller utomhus? Vad kostar det?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2