• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Hur gör man? jag skickar mail till dig...

• lillabunny

Idag är det exakt 4 månader tills vårt bröllop! :)

• hjartat73

Så roligt lillabunny....

• lillabunny

Ja, det känns lite häftigt! :) Håler på med trycksakerna för fullt... Har äntligen hittat en tapet som vi tyckte passade, så nu är det klippa och klistra som gäller... :)

• jajj@

Hej tjejer!

Håller med om att vi nästan borde sätta ihop trådarna, men vad skulle den nya tråden heta??

Jag har inget särskilt att säga idag, men jag hoppas att alla har det bra!

Hjärtat73, har lillen blivit bättre?

• hjartat73

jajj@ Tobias mår bättre....så skönt!

Kan vi inte få med båda överskrifterna på den nya tråden?

• jajj@

Hej hjärtat73, skönt att han är bättre! Visst borde vi få med båda rubrikerna, man får väl klura lite... Det har faktiskt blivit lite rörigt ibland, man skriver nästan samma sak i båda och så vet man inte var man ska fortsätta.

• ~emma~

Hej! Igår var vi på gården där vi ska ha festen, kom hem halv elva på kvällen... Vi satt och diskuterade i 2,5 timme och åt sedan middag. Givetvis lyckades vi spräcka budgeten, men det hade vi misstänkt hela tiden. Det var i alla fall inte så farligt. Det blir inte buffé trots allt, utan serverad mat. Och så har jag fått namn på hotell, ridskolor och bussbolag, så nu är det bara att ringa runt. Det rullar på :)

• ~emma~

Skönt hjartat73 att din son mår bättre!

Kan vi inte försöka få hit de andra till den här tråden? "Ursprungstråden" ;)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2