• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Hur gör man?

Jag vill oxå ha inspiration... till ALLT :D
    Ska bli kul att träffas... Nån som vet vad de ska ha på sig så man känner igen er o inte går fram till fel bord? *asg*

• 79a

well..blond..håret i två tofsar, röda glasögon

• hjartat73

Hade varit jättekul att träffa er också....vet att det kommer fler ggr men har sett fram emot ikväll jättelänge.

• Svemerikanskt bröllop

Oj vad ni skriver. Jag vill bara meddela att jag inte kan fika ikväll. Har såå mycket på jobbet och måste jobba över lite eftersom jag är ledig några dagar nästa vecka.

Hoppas dock att jag kan komma förbi när jag är klar på jobbet och visa det jag fick med mig av inbjudningskorten. Det är inte komplett men bara så ni kan få en idé om hur ni kan göra det själva. Billigt, enkelt, och förhoppningsvis kommer det att bli snyggt också.

• Hur gör man?

Ojoj... min sambo hade gjort mat till mig så det blir RUSA hem o äta och köra ner igen! :D Jag har en naturvit jacka och mörkt hår, ni kan ju kalla på mig om jag inte ser er ;)

• jespers darling

Jag kommer ikväll!! Jag kasnke blir lite sen, men jag kommer

• jajj@

Jag också kanske blir lite sen...

• ~emma~

Jag blir nog inte sen, hoppas att där finns någon annan som inte heller är sen :)

• 79a

jag blir inte sen..så länge jag inte missar bussen..går nu..

• lillabunny

Har ni haft en trevlig fika tjejer?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2