• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • lillabunny

jajj@: Annars är det gratis hos barnmorskan på din vårdcentral! Ring och hör!

• Hur gör man?

Jag kommer med!!!

hjartat73 + tärna
    ~emma~
    79a
    jajj@
    jespers darling
    Hur gör man?

• ~emma~

lillabunny - var ni på Warmbadhuset? Där var jag i somras, det var jättemysigt!

• hjartat73

Har suttit i stort sett hela dagen på barnakuten idag igen....börjar tröttna rejält och är han inte bättre så måste jag in imorgon igen och ventilera honom. Fast imorgon står det iallafall inskrivet i hans journal att jag behöver ventilera så jag slipper sitta och vänta så länge som idag, igår och nyårsdagen.

Vad kul att vi blir många imorgon...

lillabunny det är gratis hos Citykliniken också.
    Kan rekommendera Eva Lindqvist som jag går hos i Malmö. Hon finns både i Malmö och Lund.

• ~emma~

hjartat73 - usch, stackars er... hur mår du själv? Har förkylningen gått över?

• hjartat73

De enda spår jag har av min förkylning är sår på näsan *skrattar*.

Det som är jobbigt nu är att Lucas kommer lite i kläm när man behöver så mycket tid till Tobias och att när man är färdig med honom är man så trött att man inte riktigt orkar vara lika tålmodig som man brukar mot Lucas. Vilket han känner på sig och hittar på hyss för att få uppmärksamhet. Jag känner mig lite sliten men det går över när jag gifter mig

Ska blir riktigt kul att komma iväg ett par timmar imorgonkväll och drömma sig bort.

• ruthie76

Hej alla,
    jag kommer också imorgon på fikan

Har varit utan Internet hemma i två dagar
    eftersom vi byter leverantör och ni har skrivit så mycket att det tagit nästan en halvtimme att läsa igenom allt )

• jajj@

Tack för tipsen lillabunny och hjärtat73! Nu gäller det ju bara för mig att välja vilket ställe jag ska gå till. Vårdcentralen eller citykliniken..hm... Man kanske kan kolla vilken som har tid snabbast.

Ser fram emot att träffas och fika i morgon, jag ska försöka att komma ihåg att betala för mig innan jag går den här gången. Annars kanske jag blir portad på coffee maniak.

• lillabunny

~emma~ Vi var på Solsidan i Torekov. Tror inte det är samma...

hjartat73, ok då går det ju likabra med vilket som, Citykliniken eller VC. :)

• Hur gör man?

Fika ikväll mina vänner! :D Jag kommer nog att vara riktigt tidig... Slutar jobbet 17, och det är inte lönt att åka hem om... Nån annan i samma sits så kanske vi kan mötas? Så slipper man sitta själv i en timme ;)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2