• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Vem kan fika på onsdag 25/1?

hjartat73
    ~emma~
    79a
    jajj@

Vem mer?

Jaha då har man varit på barnakuten för andra gången detta året....Tobias trång i luftrören/lungorna igen....*pust*.

• jajj@

Hjärtat73, usch vad jobbigt! Är han bättre nu? Hade han astma eller är det pga förkylningen?

• hjartat73

Vad jag förstår är det pga förkylningen men svårt att säga ännu sa läkaren igår. Varken jag eller min blivande har astma, hade vi haft det hade de satt in medicin på längre tid men nu fick han bara inhalera igår också och var han inte bättre eller blev sämre i slutet av veckan ska vi åka in igen.
    Dock har jag bestämt att om han inte blir så dålig så vi måste åka in med honom imorgon också så får faktisk min blivande klara att ha dem den stunden jag är borta på fikat. Jag behöver verkligen komma bort lite så jag tar inte med honom imorgon då han inte är riktigt bra heller.

hjartat73 + tärna
    ~emma~
    79a
    jajj@

Vem mer?

• jajj@

Hej hjärtat73!

Här verkar det ha varit lugnt, jag trodde att det som vanligt skulle ha skrivits massor! Hoppas sonen är bättre, det kan inte vara kul när ens barn mår dåligt.

• jajj@

Tjejer, förresten, är det någon som vet vart man vänder sig om man tex har kommit på att man väldigt snart behöver få ett nytt recept på p-piller i den här stan? Dum fråga kanske, men jag hittar inget. Är det vårdcentralen eller finns det något i stil med "familjeplaneringen" eller nåt sånt? Det är inte alltid lätt att vara ny...

• jajj@

Tack! Jag är så otroligt dålig på det där, det är samma sak varje år. Helt plötsligt så inser jag "va, bra en karta kvar?? Hur gick det till?" Att man aldrig lär sig!

• ~emma~

Ja vad bra att du sa det hjartat73. Jag måste också gå snart. I Kristianstad gick jag på ungdomsmottagningen eftersom de har en väldigt hög åldergräns där jämfört med Malmö. Men nu har man väl blivit vuxen ;)
    Hoppas verkligen att din son mår bättre snart hjartat73. Förstår att du oroar dig. Kramar

• jespers darling

ag kommer också imorgon

hjartat73 + tärna
    ~emma~
    79a
    jajj@
    jespers darling

Vem mer?

• lillabunny

~emma~ vi var på SPA i Torekov, underbart! Verkligen att rekommendera! Supermysigt!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2