• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • jajj@

Vi har faktiskt det mesta planerat, utom detaljer som vigselförrättare, klänning, blommor och maten.

• jajj@

Hur gör man, var du med förra gången? På coffee maniak, alltså?

• 79a

Vi har iallafall börjat med..tror faktiskt vi är klara med inbjudningslistan, blir ca 65..det är ju en fördel att veta när man kollar upp ställen..Trodde att vi skulle bli många fler..är så glad nu..blir ett lagom stort bröllop..
    JAg kommer på onsdag.
    Behöver alla tips man kan få :)

• hjartat73

Tack för era råd ang. mascara...var tvungen att ta minstingen för han vaknade...

Om jag förstått henne rätt så ingår sminkningen *ler*. Betalar liksom timpeng för hela kalaset....

• jajj@

I så fall är det ju jättebilligt!

• jajj@

Hjärtat73, haha, jag har drömt om dina barn i natt, en var jättestor och en var jätteligten. Den minsta kunde prata!

• ~emma~

hjartat73 - jaha, vilken bra deal. Ska du dit och klippa dig innan, eller få provuppsättning?

• jajj@

Det är nog för att du pratade om dem igår...

• ~emma~

jajj@ - herregud vad jag kan garva åt dina inlägg :D:D Vilka drömmar! Och så var det ganska kul att du kallade alla de sakerna för detaljer. Detaljer för mig är snarare vilka servetter vi ska ha till middagen :D Klänningen tyckte jag var ett rätt stort projekt.

• hjartat73

Jag vet inte om provuppsättning ingick men det lät faktiskt även så när vi pratade men om det inte gör det så kan jag överleva då det är väldigt billigt. Jag ska dit och klippa mig innan också har jag tänkt mig. Fast jag tror inte jag behöver oroa mig för hon kändes rätt....

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2