• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Äntligen tillbaka...men endast för att säga godnatt och vi hörs imorgon igen *ler*.

• Hur gör man?

Hej på er!

*puh* Det är så mycket planering att jag knappt hinner vara härinne och skriva. Satt hemma hos mina föräldrar igår, och nu känns det som att planeringen börjar falla på plats.
    Hur undviker man att bli en "bridezilla"???
    Det är ju trots allt "bara" ett bröllop... eller?
    Jag är så himla bestämd om hur jag ska ha vissa saker. Kan lätt bli konflikter då...

• hjartat73

~emma~ har nackspärren försvunnit?

Det ska bli så kul att fika på onsdag....var länge sedan jag träffade er och vissa har jag ju inte träffat än

• Svemerikanskt bröllop

Hejsan
    Känner att det vare t t tag sedan jag han skriva här, har inte ens hunnit läsa era inlägg, men ser att ni kör på för fullt.

Hur gör man? jag känner samma sak, jag blir nästan otrevlig. Så snart ngn kommer med ett dåligt förslag blir jag irriterad, men de försöker ju bara hjälpa. Försök att leva ut din agressivitet när du förhandlar priser och om ni ska ta in olika offerter. Priser för make up och hårfrisörska, mat och serveringspersonal etc.

• Svemerikanskt bröllop

Och ~emma~jag håller med jajj@. Hur 17 kan du veta allt?
    Fika på onsdag i alla fall. Ska bli trevligt att träffas. Jag tar med mig vad som finns av inbjudningskorten som vi har gjort. Det ahr varit lite trubbel men jag tror det har löst sig.

• ~emma~

Goddag! Har tyvärr fortfarande nackspärr, men det är mycket bättre, tack. Kul att höra från dig Svemerikanskt bröllop, det var längesedan! Roligt också att så många av oss kommer på fikan på onsdag!

• Svemerikanskt bröllop

läste lite av era gamla inlägg som jag missat. Är det några fotbollsintresserade tjejer här? Roligt. Jag älskar fotboll, spelade inte så länge, blev skadad och sedan var det tungt att komma tillbaka så jag satsade på innebandy istället som var relativt nytt då. Och lyckades ta mig till elitserien, men fotboll är ändå fotboll. Frihet på något sätt.

Brukar ni kolla ngt på damfotboll? Jag är ju från Umeå så ni kan ju gissa vilka guldtjejer jag håller på. Men trots att Umeå och Malmö är bittre fiender tycker jag om att gå på Malmös (damerna) matcher när jag får sällskap. Men det är lite tunt med fotbollstjejer här tycker jag.

• ~emma~

Just det, jag behöver lite råd. Vi ska träffa restaurangpersonalen imorgon, och jag vill verkligen vara superförberedd med frågor. Som många av er vet är de inte så lätta att få tag på och diskutera med så jag vill liksom passa på ;)
    Har ni några förslag på vad man kan fråga om?

• jajj@

Svenskamerikanskt bröllop, jag spelade själv fotboll från jag var fem tills jag var tretton, sen kom jag av mig. Jag tittar mest på fotboll i sällskapssyfte eftersom min sambo och hans vänner är som besatta av sporten.

• jajj@

~emma~ det står still, jag borde väl komma på något eftersom jag jobbat med liknande. Har du skrivit en lista med vad du ska fråga om?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2