• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

Precis min tanke också :D Deras chokladbollar är vääääldigt goda!

• 79a

Hehe..då får det nog bli en sådan ikväll..

• jajj@

Jag vill också äta kakor, men jag brukar vara så mätt att jag inte orkar när vi ska fika! Kanske skulle skippa middagen så jag orkar äta kakor?

79a, jag tar med ett kort som jag ska visa dig så du kan bli lite färginspirerad.

• Hur gör man?

Ingen fara tjejer!
    Då går jag o shoppar lite sålänge! :) Jag vill oxå äta med min sambo, men jag hinner inte... är ju nere i stan redan...

• hjartat73

Väntar med spänning SimbaBimba på fler foto *ler*. Grattis igen!

Kom hem kl fyra i morse efter ett besök hos barnakuten var där igen kl kvart i tio på förmiddagen idag....kom hem med fler mediciner en sorts inhalator och ska dit imorgon igen....*trött*...blir han inte bättre nu så finns det 50% chans att de lägger in honom imorgon...tveksamt om jag kommer ikväll *snyft*.

• jajj@

Vad tråkigt att höra Hjärtat73, hoppas verkligen att han blir bättre. Infektioner kan ju sätta sig på luftvägarna ibland, vilken otur för er.

• jajj@

Och om du inte kan komma ikväll så får du väl trösta dig med att det kommer fler tillfällen.

• ~emma~

hjartat73 - verkligen jättetråkigt att han skulle bli så dålig. Förstår om du inte kan komma ikväll. Kanske kan du offra träningen på tisdag och fika istället, eller så kan vi fika igen snart.

• Hur gör man?

hjartat73 - Trist att höra... Hade varit kul att träffa dig! Hoppas din son blir bättre snart...

• 79a

jajj@: tack, behöver all inspiration

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2