• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • jajj@

Hur gör man? Jag kankse kan träffas tidigare, men jag vet inte än om det går. Jag kan återkomma när jag vet mer.

• Hur gör man?

Ja, gör gärna det! Det hade varit trevligt! Jag kommer väl att vara där vid ca: 17:20

• SimbaBimba

Hej flickor...remember me?? :)
    Kom hem imorse ifrån vår honeymoon, jättetråkigt att komma hem till snö och kyla men gud va skönt det var.. det var sååå härligt. Vi var i koh chang i Thailand en jätte mysig ö vid Cambodja. Vi bodde i en bungalow 10m ifrån stranden och allt var helt underbart. För att inte prata om hur billigt där är? Har shoppat ihjäl mig ;) och ätit ihjäl mig hahaha
    Anyway, hoppas er planering går bra och framåt. Skall försöka lägga ut några bilder så småningom...skall ringa fotografen idag och se ifall de är klara! jag är sååå nyfiken!!
    Kram på er

• ~emma~

Vad härligt SimbaBimba! Ser fram emot bilder och en berättelse från er stora dag! Är lite nyfiken på vad du tyckte om Koh Chang, vilket hotell ni bodde på osv. Stort grattis än en gång!

• jajj@

Hur gör man? Jag kan tyvärr inte komma tidigare, tänkte att jag skulle äta middag med min sambo innan jag går.

Det ska bli kul att träffa alla i kväll, hoppas att alla fortfarande ska komma!

• ~emma~

Hur gör man? - jag hade också gärna hållit dig sällskap, men ska också äta med sambon när han kommer hem vid fem. Ska iaf bli kul att fika ikväll! :)

• jajj@

~emma~, vad larviga vi är spm måste äta middag med våra sambos!

• 79a

:) jag sa: jag handlar hem nått till dig, du får fixa själv jag ska ut o fika..

• ~emma~

:D Jo, lite larvig är man ju. Men jag vill gärna äta innan jag sticker, tycker att det blir för sent med klockan nio som det brukar bli, haha!

• 79a

Jepp ska äta innan,,annars blir det för mycket kakor ikväll :=

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2