• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

hjartat73 - då kanske vi var där samtidigt :) Jag har faktiskt ingen aning om caféets barnvänlighet, har aldrig varit där. Men någon annan kanske vet?

• hjartat73

Jag var där runt halv elva fram till ca ett....

• ~emma~

Aha, vi var där lite senare, kanske vid halv två...

• hjartat73

Vilka är det som kommer på tisdag?

• ~emma~

Det är nog en hel del tror jag. I alla fall du jag, jajja, smurfen... tror att ruthie76 och 79a också kommer. Och så var det någon ny också. Har säkert glömt flera stycken!

Nu ska jag gå och göra mig i ordning, ska in till Lund och äta middag & slå klackarna i taket. Trevlig lördagskväll!

• hjartat73

Åh vad kul...ha det så roligt...drick lite vodkaredbull för mig....

• Hur gör man?

Hej hej!

Har precis kommit hem efter att ha firat kinesiskt nyår som börjar idag *puh* Sambon är fortfarande iväg, men jag orkade inte... är det illa när man inte ens fyllt 25??? ;)

En liten fråga. Visst är det Bröllopsmässa nästa helg? Var, lite mer exakt, ligger den?

Hoppas allas planeringar flyter på, själv står min HELT stilla just nu. Borde boka fotograf. Var det nån som hade några tips?

Sov Gott!

• 080513 2

hej alla glada skåningar!

Bröllopsmässan äger rum den 4-5 februari (lör-sön) på S:t Gertrud Konferens på Östergatan 9 (mitt emot Caroli City). 11-17 båda dagar, 80 :- entré

www.smakavbröllop.se

Det kommer att bli jätteroligt där med cirka 70 utställare!

• hjartat73

Såg i en annan tråd en tjej som skrivit om en mässa i Hbg...tror det är idag...ngn som vet ngt?

• lillabunny

Kul ~emma~ att ringarna var fina!

Jag har hittat skor, 200:- på rea på Din Sko. Supernöjd. Enkla vita skinnskor, precis som jag ville ha! Perfekt! :)

Var på bröllop igår, så fint! Längtar tills det är vår tur! :)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2