• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • jajj@

~emma~ vid fyratiden låter bra!

• ~emma~

Utanför H&M på Gustav klockan fyra?

• jajj@

Det låter bra, utanför H&M kl 16.00. Då har vi ju hela två timmar att göra av med innan vi ska fika!

• jajj@

Någon annan som vill följa med?

• lillabunny

Jag jobbar, så jag kan tyvärr inte denna gången heller... Ha det så kul ni andra! :)

• Bettan, Skåne

Det ska bli himla kul att träffas imorgon
    Vilket cafeé blir det? kanske vi bara ska utse en här som helt enkelt får bestämma cafeé

• 79a

bettan, skåne:café moccasin kl 18, tror jag e bestämt.

• Bettan, Skåne

Ok, har visst inte läst så noga

• Svemerikanskt bröllop

Hej igen på er. Tittar bara in en snabbis på sidan, har lite mycket på jobbet just nu. Ser att ni har planerat en fika imorgon och jag skulle egentligen träffa en kompis men jag och min sambo har bestämt oss för att vi MÅSTE bli klara med inbjudningskorten så det får bli imorgon. (14 personer från USA har bokat resa nu utan att ens ha fått inbjudningskort...) Om vi inte sitter och sliter hela kvällen kommer jag förbi med resultatet på moccasin annars tar jag det en annan gång. På söndag ska jag i alla fall till bröllopsmässan så jag kanske ser några av er där. Jag har tagit bort en "grej" på min näsa så den är alldeles svullen och blå så ni känner nog igen mig även om jag bara sett er en gång.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2