• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

Bettan, Skåne - sorry, hann inte se ditt inlägg innan jag stack in till stan :( hoppas att du inte blev stående utanför Mocca! Vi måste verkligen byta mobilnummer. Maila mig gärna på emma112@hotmail.com - du också hjartat73! Och alla andra som vill byta nummer! Kramar

• ~emma~

Just det, ny fika på torsdag nästa vecka (9 feb) kl 18 på Coffe Maniac!

• Bettan, Skåne

~emma~: det är verkligen ingen fara jag kom dit först vid sextiden och fattade att ni säkert hittat ett annat ställe, men eftersom jag ändå inte kunnat stanna så länge så kändes det lika bra att hoppa över det.

Hoppas ni hade det trevligt iallafall och om inte annat kanske några av oss kommer träffas på mässan i helgen?

• ~emma~

Ja, när ska ni dit? Vi är där på söndag.

• jespers darling

Vi ska till mässan på söndag
    Hoppas vi ses där

• Hur gör man?

Det blir nog söndag för oss med...

• hjartat73

Åh ny fika.... säg att jag är frisk då och övriga familjen också....

Hur många var ni igår?

Kramar

• ~emma~

hjartat73 - nu MÅSTE du vara frisk nästa torsdag så att vi kan träffas! Det var längesedan nu ju! Igår var vi sex stycken: jag, jajja, 79a, ruthie, smurfen och ocikatten. Hur mår du idag förresten?

• jajj@

Hjärtat73, du får se till att vara frisk till nästa gång vi ska ses!! Krya på dig!

• hjartat73

Jag mår ngt bättre idag....
    Orkar vara uppe lite mer idag iallafall...

Ja, det är så länge sedan och jag bara måste få prata prata prata prata...*skrattar*

Idag fick vi brev från Jan på Söderslätts Bygdegård med vad vi bestämt för meny osv. Vilket naturligtvis gör mig friskare...

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2