• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • gabbiz

Ah, äntligen lyckades jag registrera mig. Bt verkar ha något emot home.se, så jag fick prova jobbmailen. Jag har mailat Hur gör man, Jespers darling och en annan person (kände inte igen signaturen, så jag minns den inte nu), så nu ska ni ha fotografens mailadress. Hoppas hon kan hjälpa er också. Allt bra med er? Vill gärna ses igen, så jag hänger gärna med på någon mer fika om jag kan. I Lund??

Har börjat med inbjudningskorten, de blir hur bra som helst. Nästa gång kanske jag får visa upp mina alster.

P.S. ~emma~, snygga ringar, mina ser nästan likadana ut.

• hjartat73

jespers darling ska du köpa din brudbukett i Kävlinge?

• ~emma~

Välkommen gabbiz! Kul att du hittade hit du också. Följ gärna med på fikan nästa vecka, fast den är ju i Malmö ;)

• lillabunny

Tack Sprallig, men det var pov som skulle ha tipset ;)

Nä hjartat73, har inte kollat kvinnligt under. Är de bra?

• lillabunny

Tips när det gäller brudbukett:
    Trädgårds Paletten på Kulladal! De är duktiga på blomsterbinderi och jag ska betala 400:- kr för min rundbundna bukett i lime och vitt. Ska ha hortensia, vita och limeärgade rosor, lite brudslöja och gröna gräs över... 25:- för knapphålsblomman. Superbra priser!

• hjartat73

Ja, lillabunny de är billiga men tyvärr inte bra läge när det gäller min bröllopsdag.....
    Ska göra mitt hår och make-up i Kävlinge, klä och fotograferas på Bergsgatan.

Jag tyckte kvinnligtunder var jättebra på underkläder!! Hon har från små till gigantiska meloner "Prackar" inte på dig ngt du inte vill ha. Hon gör allt för att göra dig nöjd!!

• Svemerikanskt bröllop

Bettan, Skåne - Ville du ta en fika tidigare under veckan? Jag kan inte heller på torsdag men onsdag skulle passa mig också.
    Jag ska ta bilder av min klänning på fredag och sedan har jag bestämt blommor och nästan frisyr också. Så jag har nog med mig saker som jag kan visa. Inbjudningskorten också. Hittade jättefint papper till dem på korthuset.

• Sprallig

lillabunny - sorry, hoppas pov läser det i alla fall!

• lillabunny

:) Ingen fara Sprallig! Ja, vi får hoppas pov såg inlägget!

Tack för tipset hjartat73, tror nog jag ska ta mig till Åkarp när klänningen är klar... Är de dyra eller har de vettiga priser?
    Förstår att det blir lite svårt för dig att ta dig till Trädgårds Paletten på din bröllopsdag. Hoppas du hittar en bra florist i Kävlinge i stället!

• hjartat73

Jag tycker de har vettiga priser....men det är så olika vad man normalt lägger på en bh.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2