• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Liten salong...sliten ser den ut att vara men hon verkar kanon.
    Tror den hette ngt på F..typ Fantasia eller ngt...

• jespers darling

Salong Frizé??

• pov

gabbiz

Känns grymt konstigt!! Tar nog ett tag innan jag vant mig. Lagom till dess ska han ju byta efternamn oxå!!
    På en annan tråd föreslog jag BT-träff den 8/2 i Lund. Är en onsdag.

Fler som kan tänka sig att komma till Lund??

• Hur gör man?

~emma~ & Jespers darling:

Ni gifter ju er en vecka efter mig ;)
    Vad har ni satt för datum på o.s.a?
    Och när skickar ni ut era?

• ~emma~

Hur gör man? - skickar ut i sista halvan av februari, så fort de blir färdiga, och sätter osa antingen 1 eller 14 maj. Lutar åt det senare. Hur hade du själv tänkt att göra?

• Hur gör man?

Samma tror jag... Osa 1 maj. Min pappa tipsade om att ta ett datum som man kommer ihåg lätt! ;) Och jag tyckte det var en bra idé. Min syster håller på att göra korten, så vi kommer att skicka dem så snart de e klara...
    Men det är skönt att veta att du tänker likadant som jag. Vill ju inte vara föööör tidigt ute heller...

• lillabunny

pov! Har inte planerat att skriva äktenskapsförord. Ska ni det?

• jespers darling

Vi har osa,den 30 april

• ~emma~

pov - det där med äktenskapsförord vet jag inte... har inte så bra koll på det. Vi har med oss ungefär samma in i äktenskapet, och resten vi skaffar tycker jag att vi ska dela på vid en ev. skilsmässa (urk, vill ju inte tänka på skilsmässa nu!! ). Men om någon av oss skulle ärva något "stort" hade jag inte tyckt samma sak. Kan man i så fall skriva något då? Det är svårt... för det är väl det detta handlar om - fördelningen av saker vid skilsmässa?

Gällande fika tror jag inte att jag hänger med den här gången... ska på BT-fika på torsdag, och jag kommer nog att vara supertrött i veckan eftersom jag ska börja gå på praktik. Men gärna nästa gång :)

• pov

Vi ska skriva äktenskapsförord då jag ärvt lite från både Morfar och Mormor. Känns konstigt att tänka på det nu....

Har fått hem godkänd hindersprövning i dag. Gick grymt snabbt, trodde det skulle ta flera veckor. Skönt att ha det gjort i alla fall :)

Ingen som är sugen på fika i Lund???

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2