• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • jajj@

~emma~, ja du vet ju hur larvig jag är. Jag har faktiskt inte varit ifrån honom så här länge någon gång under våra fem år!! Hur ska jag klara mig??

• lillabunny

Var, när och hur ska ni gifta er norpis?

• ~emma~

jajj@ - hihi! En hel vecka? Jag var borta från min älskling en vecka för ett tag sedan, det var lite jobbigt först men samtidigt rätt skönt att få lite ensamtid. Man hinner ju sakna varann :) Och lite löjlig får man vara :D

• norpis

Vei ska gifta oss i Borgholms Slottsruin den 25:e mars...gahh...jag behøver allt moraliskt stød jag kan få...børjar bli lite nervigt nu...och det ær massa saker som måste falla på plats...

• norpis

Hmm...fick reda på før någon vecka sen att min blivande ska åka till Athen i jobb hela veckan innan vi gifter oss...kommer ham dagen innan...gick igenom en liten kris...men å andra sidan bør ju det mesta vara klart då...

• lillabunny

Ja, då är det snart norpis! Så kul!

• hjartat73

norpis har du sett frockcoaten min sambo ska ha....den går lite åt guldhållet tycker jag. Vi ska hyra den på Fashion City.

Gå in på www.cavaliere.se och klicka på kollektion sedan cavaliere ceremony och titta på bild 14. Jag har även bild på min sambo i den men då han inte har plastrongen och skjorta så ger det inte frockcoaten en rättvis bild.

Här är min sida om du vill titta där ändå
    groups.msn.com/Kragberg/shoebox.msnw

• Bettan, Skåne

hjartat73: tråkigt att du är sjuk igen

~emma~ , jajj@ : jag kanske också dyker upp lite tidigare, kommer inte heller att bli så sen. Hur tidigt kommer ni att vara där?

• hjartat73

Bettan, Skåne ja det är verkligen pest att vara sjuk igen

Min snälla sambo har köpt 4-pack C-vitamin brustabletter så blir jag inte frisk nu blir jag nog aldrig det

• ruthie76

hej alla

obs! obs!
    det har visat sig att moccasin stänger redan kl 18. dvs samma tid som vi bestämt träff ikväll
    vi ändrar därför till coffee maniac!!

hoppas att alla hinner se detta!
    ser fram emot att träffas!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2