• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • jajj@

Lillabunny: då får man lov att gratulera! När ska barnet komma och när ska ni gifta er? Kan tillägga att jag för närvarande är helt bäbistokig också, men vi måste nog vänta i två år av praktiska skäl...

• jajj@

Är det någon som vill/kan komma och fika i morgon förresten, eller har det blivit inställt på grund av sjukdomar?

• ~emma~

lillabunny - grattis!! Vad kul :)

• Svemerikanskt bröllop

Mycket angenämt problem lillabunny. Tur att livet var stort redan. Då är det ödets lag. Så roligt, grattis än en gång.

• Svemerikanskt bröllop

Förresten, hoppas fikat blir av. Jag tror att jag kan komma. Det beror faktiskt på när jag orkar masa mig upp från sängen på morgonen... Har lite saker jag måste uträtta efter jobbet så jag ska försöka vara på plats tidigt så kvällen blir ledig. Har ofta den intentionen men den senaste månaden har jag varit sämst på att börja tidigt. Det hjälper inte vilken motivation jag än har.

• hjartat73

GRATTIS lillabunny!!!

För att göra dagen igår mer tokig eller idag så var det inte huvudpropparna som hade gått utan där var glapp i en av dem. Vilket betydde att inatt när jag gick upp för att mata Tobias hade vi 14 grader i hela huset BRRRRRR. Så nu börjar äntligen värmen komma tillbaka....dock kan vi inte duscha på ett dygn till för igår när rörläggaren var här så hade han varmvattenberedaren avstängd och eftersom elen inte fungerade sedan så tar det ytterligare ett dygn innan de 300 literna vatten är varma. Så om jag kan dusch och inte är allt för trött och Tobias är okej så kommer jag och fikar om det blir ngn fika?

• H.C

Jag är med på fika! Vem mer och var?

HC

• jajj@

Fika i morgon på coffee maniak, vilka kommer?

Jajja
    H.C
    Svemerikanskt bröllop?
    Hjärtat73? (du kan låna min dusch )

Vilken tid?

Ruthie och 79a, vart har ni tagit vägen??

• ~emma~

Jag tror inte att jag kan komma :( Men kanske har jag blivit frisk imorgon, man kan ju alltid hoppas :)

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2