• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • jajj@

Hjärtat73, det var den äldre som jag handlade av. Jag undrade om det var espresso i deras caffe con leche och då sa han spydigt att det är samma sak som caffe latte fast på ett annat språk... Sen sa jag att jag inte ville ha skum i min latte och då undade han var jag brukade dricka kaffe någonstans. Besserwisser...

• pov

Tack för alla gratulationer!!!

Har beställt ringarna i dag, hoppas de blir bra...

• Puh76

Grattis pov i efterskott!!!!

Får man fråga hur "ung" du är nu!!!

Tack för gratulationerna...

• pov

Tack! Fyllde 26 så nu är jag närmare 30 än 20...

• Hur gör man?

~emma~

Hur har det gått med ringarna???
    Ville bara meddela att vi kollade extra noga på min sambos ring... och jo då, där har en liten bit flagnat där med... på kanten, så det syns ju inte så mycket, men ändå!!!
    Min (peppar, peppar) har dock klarat sig.
    Han lämnade in den och förminskade den nyss och då "polerade" de upp den och det var efter det vi märkte det... :(

• ~emma~

Jodå, vi hämtade dem idag och då såg de mycket bättre ut. Men vi får väl vänta några dagar och se om det håller. Han sade att maskinen var fixad nu. Ni ska väl lämna in din sambos ring? Skönt att din ring klarade sig, det verkar min vigselring också ha gjort.

Blä, jag har åkt på världens förkylning :(. Ligger med feber i soffan... inte så rolig lördagskväll ;)

• jajj@

~emma~ är du sjuk? Hoppas att du kryar på dig och blir bättre snart igen!

Kram

• ~emma~

jajj@ - tack! Än har det inte gått över, men hoppas att det är borta tills på onsdag i alla fall! Kramar

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2