• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • Svemerikanskt bröllop

Tack jajj@. har inte med mig några grejer idag men jag kan skriva ut lite bilder och ta med mig. Kan skriva ut korten som vi har gjort också men då blir det på vanligt vitt papper så ni får använda er fantasi.

• ~emma~

Idag är det fyra månader kvar... :) Tiden bara rinner iväg.

• hjartat73

Fyra månader...det betyder fem för mig....blir helt nervös nu juuuuu...
    Synd att jag inte kan komma ikväll....

• Svemerikanskt bröllop

Hejsan och tack för igår, det var trevligt. Såg på ams.se att de söker folk på malmö Brandkår med PA-utbildning. Kanske något för er personalvetare. Ha det bra i dagens snöstorm.

• ~emma~

Tack för tipset. Kom precis hem, har firat sambons födelsedag ikväll :)

• lillabunny

Trodde jag skulle med en kompis till Köpenhamn och titta på bruklänning igår, men jag blev hippad! En liten mysig möhippa med tre av mina bästa vänner! Eftersom allt är så hemligt så visste de bara att vi ska gifta oss snart, inte när! Och de tyckte inte att jag skulle komma undan!

• lillabunny

Eftersom vi vill hålla det hemligt vågade mina tre vänner inte göra någon stor sak av det och blanda in massor med folk. Så det var bara vi fyra. Vi började på ett äventyrsställe med trekamp, där lirade vi golf på en äventyrsbana, spelade bowling och biljard. Jättekul! Sen åkte vi hem till en av tjejerna där jag fick hemma-SPA. Bubbelbad, ansiktsmask, hårinpackning, nagelvård, mm. Riktigt skönt! Sen blev det god middag med frågestund (svarade jag rätt vann jag presenter!), tavelmålning oh efterrätt. Jättemysig kväll!

• hjartat73

Här händer inte mycket.....

• ~emma~

Låter härligt lillabunny!

hjartat73 - nej här har det inte varit mycket action!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2