• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • jajj@

~emma~ jag har ju världens bästa immunförvar så jag blir aldrig sjuk...

• ~emma~

Och kan man förvara immunitet blir det ju ännu bättre :D

• hjartat73

Jag har världens sämsta immunförsvar då
    ;-(

Tack för allas omtanke! Idag är Tobias ngt bättre men jag har inte sovit mycket inatt och dagen började helt fel *skrattar*. Tobias vaknade kl 6 och när Lucas hörde det ville han gå upp så det var inte mycket att göra. Två huvudproppar gick så halva huset hade typ dimmerbelysning och naturligtvis stannade diskmaskin, tvättmaskin mm. Idag skulle rörmokaren komma och "plugga" vårt badrum på nedanvåningen...tog längre tid än förväntat då han insåg att våra båda badrum var sammankopplade så han saknade en del saker och då hade han redan kapat rör och stängt av vatten så jag var tvungen att leta upp en granne för att få tag i vatten till Tobias välling. Dagen har minst sagt varit stressig *ler*.

Låter som om det är tur att Coffee Maniac inte har stängt så ofta....

Får se om jag kan smita ifrån ett par timmar på onsdag.

• jajj@

Hjärtat73, du vet hur det är, om något kan gå fel så gör det ju gärna det...

• hjartat73

Huha ja det verkar vara en sådan dag...undra om det är fredagen den 13:e idag för allt bara fortsätter får nog snart gå och lägga mig....

• lillabunny

Hej alla Lund och Malmöbrudar... Tillbaka i bröllopsplaneringen igen. Har uppehållt mig på Familjeliv ett tag, har nämligen fått reda på att jag är gravid! Så idag blir det till att ringa slottet och ändra menyn, gravad lax är ingen höjdare för blivande mammor. Har inte fattat det ännu! Känns helt galet! Kommer att vara i v 18 när vi gifter oss, så jag hoppas att klänningen går på mig...

• Svemerikanskt bröllop

Lillabunny: vad roligt. Gratulerar.
    En av mina närmsta vänner fick en liten flicka häromdagen så jag är verkligen bäbis-glad just nu.
    Du får säkert på dig klänningen, annars går det kanske att ta ut. Det är ju så olika. Har hört att det oftare tar längre tid innan det syns om det är första barnet så kanske du är en av de som det inte syns på. Annars finns det ju superfina klänningar för gravida.

• lillabunny

Tack Svemerikanst bröllop! Till saken hör att jag redan har klänning, livet är lite för stort, så det går nog, kjolen vet jag inte... Jag ska till affären och prata med dem på fredag! Sist jag var där och provade sa hon att "du får absolut inte gå upp i vikt, för det blir inte snyggt när man tar ut den"... Nu finns det inte så mycket att välja på! Förhoppningsvis har jag inte gått upp så mycket till v18. Ett angenämt problem hur som helst!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2