• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Jo, jajj@ tyvärr håller jag på att bli sjuk...men inget allvarligt....bara en segdragen förkylning som är tillbaka...måste nog gå iväg till läkaren snart...

• jajj@

Hjärtat73, stackare! Hoppas att barnen håller sig friska den här gången då... Liten var väldigt söt måste jag säga, jag träffar honom gärna igen (om han lovar att inte flirta med andra...).

• jajj@

Smurfen, släng ut en fråga till alla på BT, det finns säkert många som vill dela med sig!

• lillabunny

Smurfen, vi skriver så här:

Nu gifter vi oss!

Vi vill varmt välkomna
    (namn)
    till vårt bröllop

Vigseln äger rum i Bäckaskogs slottskapell lördagen den 27 maj kl. 14:00

(våra namn)

• jajj@

Om inbjudan alltså... Eller kolla gamla trådar, det finns jättemycket skrivet om inbjudningar....

• *Smurfen*

Tack alla!!!

Skall sätta mig med inbjudningskorten idag, är det ngn som har lämnat in korten på ett tryckeri och fått det gjort där?

Vet ni då hur mkt de tar?

• *Smurfen*

Hjärtat 73!

krya på dig... å nästa gång vi ses så får du ta m lillen igen!

Kramizar

• hjartat73

Ja, jag ska ta med lillen igen fast nästa gång kanske vi vill prata mer bröllop...*ler*

• gabbiz

Bokat secret box med min fotograf nu. Så nöjd med vårt val (vi har iofs inte tagit några bilder än), hon är så lätt att ha kontakt med och det är aldrig några problem, och det är billigt. Tjoho!

Kan förmodligen inte fika på onsdag, pov jobbar nog och jag ska på grillkväll efter jobbet på torsdagen, så sambon måste säkert jobba sent på onsdagen. Men jag återkommer.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2