• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

jajja - ja jag antar det... jag provar där i alla fall, sticker snart!

• jajj@

OBS!!

Vi ska fika på gökboet istället!!!

• ~emma~

Tack för trevligt sällskap som vanligt! Gökboet är mysigt men inte lika bra som Coffee Maniac tycker jag. Men det kanske berodde på att jag fick dricka en vanlig latte istället för den sedvanliga bimbo latten :D Och så saknade jag Coffee Maniacs uuuuunderbara chokladbollar *mums*

• 79a

Synd jag inte kunde vara med!!

~emma~läste om din ring..gud vad tråkigt, löser det sig inte så hör av dig, kan få numret till guldsmeden vi gjorde våra hos, har inte haft några problem alls med våra ringar!!

• Ocikatten

Tack för en trevlig kväll! (som alltid)
    Håller med föregående talare om att vi tar Maniac nästa gång...

• lillabunny

Vad har hänt med ringen ~emma~, jag har missat nåt känns det som... :)

• H.C

Men, vad hände? Jag missar att gå in här på två dagar och ni hinner bestämma fika och till och med avverka den också! Ja, ja, jag får väl hänga med nästa gång. Hoppas ni hade det riktigt bra!!!

Jag har hittat skorna till bröllopet. Hade tänkt ta en semesterdag för att gå runt och titta på smycken och skor, men av en slump råkade jag gå in i en affär där vi bor och där stod dem. Hyfsat billiga var de också. Jag är supernöjd!!

Hoppas att ni ska fika snart igen!

HC

• jajj@

Hej på er alla!

Tack för igår, det var trevligt! Särskilt trevligt att det var en kille som följde med och fikade. Håller med om att det får bli Coffee Maniak nästa gång igen. Hade vi missat något, eller varför var alla fik stängda igår??

H.C ibland går det snabbt här, men vi kommer att fika igen. Du får hålla ögonen öppna...

• jajj@

hjärtat73, är du här idag?

• hjartat73

Jajamensan jajj@ men du vet den lille killen som var med igår har hållt mig sysselsatt nu ett bra tag ...mat, inhaleringar och blöjor.

Jättetrevligt igår! Dock känner jag mig mer hemma på Coffee Maniac ....

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2