• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • ~emma~

Ha ha, det känns som om det aldrig kommer att hända! Vi har gästlistan och all info klart, ska bara göra färdigt korten och skicka iväg dem. Men det blir väl i början av mars. När ska du skicka dina?

• Hur gör man?

så fort de är klara :D Min syster kämpar hela denna veckan... problemet är att gästlistan inte är klar...
    Väntar på att min sambo ska få tummarna loss och sammaställa sin!!!

• ~emma~

Hihi, min sambos deadline gick ut i söndags :D

• ~emma~

Och ja, det är sant, jag har faktiskt gett honom en lista med saker att göra, och med datum när det helst ska vara klart. Det låter kanske lite extremt men han vill ha det så och det funkar ju! :D Fast listan är till oss båda, vi är så virriga att vi hade glömt bort allt annars.

• Hur gör man?

Jag har FÖRSÖKT med deadline. Han får tills ikväll på sig ;)
    Min syster börjar bli klar med korten och behöver ju adresser (iallafall namnen!!!)eftersom hon ska skriva ut kuverten...

Män.... *suckar och skakar på huvudet* ;)

• ~emma~

Kan man lasta av korttillverkningen på din syster? Det verkar mycket praktiskt ;)

• Hur gör man?

Jag gör samma sak, nästan.

"Idag vill jag att du ringer till..."
    och sen ringer jag och kolalr att han verkligen gjort det eller så ringer han och "avrapporterar" till mig ;)

• Hur gör man?

JAAA! Jag gjorde det. Hon fixar ALLT! Hon tycer det är jättekul. Jag sa ungefär vad jag var ute efter.. (inte mycket att gå på kan jag lova...) och så gjorde hon förslag. Jag sa vad jag tyckte och nu gör hon alla 100 (!!!!) för hand!

• ~emma~

En fråga: vi har fått möjligheten att hyra en cabbe under tre timmar för ca 900 spänn. Tycker ni att det är dyrt eller billigt?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2