• ~emma~

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Eftersom den gamla tråden har stängts av startas här en ny!

Här samlas vi som ska gifta oss 2006 och som bor i Malmö-Lund-området. Vi träffas och fikar ganska ofta, alla är välkomna :)

Detta är vårt år tjejer, wiiiiiii :D

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
  • hjartat73

Ska försöka hinna laga middag och äta innan jag kommer till Coffee Maniac idag men jag tror jag är där runt 18.30-19.00 ändå.

• jajj@

Hjärtat73, jag ska också äta middag innan, men ska försöka komma dit till senast sju. Vi ska åka och köpa lite blommor och sånt så vår lägenhet ser lite hemtrevligare ut. Egentligen har vi inte bjudit så mycket släkt, bara fastrar och mostrar och sammanlagt sex kusiner. Sen har vi ju dubbla uppsättningar föräldrar också eftersom vi båda har skilda föräldrar...

• hjartat73

Okej jag förstår.....

• 080513 2

OBS OBS OBS

Om det är IDAG (måndag) så är Coffee maniac stängt! Gick förbi för ett tag sedan och det fanns en lapp i fönstret, att de har stängt idag , men öppet som vanligt i morgon!!!

Blev besviken, faktiskt..... jag var JÄTTEkaffesugen.

• jajj@

Attans! Var ska vi fika då? Det ligger ett cafe på lilla torg som heter smaklöken (tror jag) och de har öppet till tio. Är det ett alternativ??

• hjartat73

Oj...var på lilla torg ligger det?

• jajj@

Hjärtat73, sen har det ju tillkommit lite bonussyskon och partners till oss båda också, så det blir ganksa många ändå med bara den "närmaste" familjen.

• jajj@

det ligger liksom på den sidan som inte är torg...

• hjartat73

Men är det inte det jättetrånga stället...jag ska ju ha vagn med idag....

• jajj@

hm, dumt förklarat, på den sidan där vägen går eller vad man ska säga. Om man står på victors och mellowyellow sidan så är det på andra sidan torget.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2